Příspěvků: 7
• Stránka 1 z 1
[*P] fy_weapon_storage
Název mapy:fy_weapon_storage
Pro jaký mód je mapa vytvořena:aim maps,fy maps
Autor:CheeTah
Vlastní textury/modely/sprity/obloha/zvuky:nie
Popis mapy:Mapa obsahuje vela skál za ktore sa dá skryť potom na 1 strane je mini les a na 2 strane je sklad zbraní . CT začínaju pred rozbitým mostom cez ktorý sa da lahko dostať
Slovo autora:Moja dalšia mapa v štyle aim,fy maps (všetky dôležité veci su v rar súbore)
Link na stažení: http://ulozto.sk/xHrtQizx/fy-weapon-storage-rar
Screeny: http://postimg.org/image/4fpinulx7/ , http://postimg.org/image/cnb8gjg8n/ , http://postimg.org/image/p5t0x418b/
Pro jaký mód je mapa vytvořena:aim maps,fy maps
Autor:CheeTah
Vlastní textury/modely/sprity/obloha/zvuky:nie
Popis mapy:Mapa obsahuje vela skál za ktore sa dá skryť potom na 1 strane je mini les a na 2 strane je sklad zbraní . CT začínaju pred rozbitým mostom cez ktorý sa da lahko dostať
Slovo autora:Moja dalšia mapa v štyle aim,fy maps (všetky dôležité veci su v rar súbore)
Link na stažení: http://ulozto.sk/xHrtQizx/fy-weapon-storage-rar
Screeny: http://postimg.org/image/4fpinulx7/ , http://postimg.org/image/cnb8gjg8n/ , http://postimg.org/image/p5t0x418b/
-
CheeTah0 - Amatér
- Příspěvky: 52
- Registrován: 21 dub 2014, 19:21
[*P] fy_weapon_storage
A uz jsi vyzkousel treba tohle? 

-
Rumcajz - Patriot
- Příspěvky: 97323
- Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22
Re: [*P] fy_weapon_storage
Ahoj,
ako vidíš, tak sa na hodnotenie tejto tvojej mapy všetci zhlboka vysrali... vrátane mňa
Už dávnejšie som ju chcel ohodnotiť, ale nejako som nemal čas a potom sa na ňu zabudlo. Za to sa ti ospravedlňujem.
Na začiatok, dolož prosím ťa spirit falme. Hádže mi to error že mi chýba, nezabalil si ho do balíčka s mapou.
Zo screenov sa mi hodnotí strašne zle, zatiaľ ti môžem len povedať, že tuto sa mi nepáči tá červená textúra... Ona sa používa na zábradlie a nie na takéto "mostíky"
ako vidíš, tak sa na hodnotenie tejto tvojej mapy všetci zhlboka vysrali... vrátane mňa
Už dávnejšie som ju chcel ohodnotiť, ale nejako som nemal čas a potom sa na ňu zabudlo. Za to sa ti ospravedlňujem.
Na začiatok, dolož prosím ťa spirit falme. Hádže mi to error že mi chýba, nezabalil si ho do balíčka s mapou.
Zo screenov sa mi hodnotí strašne zle, zatiaľ ti môžem len povedať, že tuto sa mi nepáči tá červená textúra... Ona sa používa na zábradlie a nie na takéto "mostíky"
-
WARNING - Mistr
- Příspěvky: 550
- Registrován: 19 kvě 2013, 18:11
- Bydliště: Bratislava
Re: [*P] fy_weapon_storage
http://ulozto.sk/xNXLTNZw/flame-rar
tu je odkaz na stiahnutie sprite flame
pre istotu som tam dal vsetky flame sprite co mam v CS
tu je odkaz na stiahnutie sprite flame
pre istotu som tam dal vsetky flame sprite co mam v CS
-
CheeTah0 - Amatér
- Příspěvky: 52
- Registrován: 21 dub 2014, 19:21
Re: [*P] fy_weapon_storage
Takže
normálne si ma prekvapil
zo screenov som si myslel, že preboha, čo to bude zase za mapu
Ale je super
až na pár vecí
Budem to sem zase dávať tak ako som si spravil screeny.
Treba zväčšiť maximálnu vzdialenosť kam dovidí hráč (v Map properties), lebo zo spawnu to strašne blbo vyzerá
Strašne sa mi páčia tieto "trosky" mostu, len by si mohol zpriehladniť vodu.
Nechápem prečo si toto dal ako illusionary...
Naopak si podla mna nemusel davať ten druhý "plot" ako rebrík. Či sa potom potom nedalo vyjsť?
Zastavané okno. Neviem či to tak malo byť, ale moc sa mi to nepáči.
Tu do ohňa by som dal trigger_hurt aby to bolo realistické
Toto si mohol spraviť ako valec, aby tam nebolo to čierne a aby to nejak vyzeralo
Tak sa dostávame sa k najzákladnejšiemu problému a to je ten, že skoro celá mapa je spravená z modelov. To nie je až také zlé, keby si ich správne onulloval/oclipoval: toto podla mňa netrebalo cpilovať, zbytočne to len kazí hru, ale naopak všetky stromy by bodlo oclipovať. Ako som videl, niektoré sú, niektoré nie. Vyzerá to ako keby si to robil podla nálady
O tomto ani nehovorím. ONULLOVAT!!!
Celkovo mi nejak blbne SKY alebo tak niečo okolo... Tak sa to rozmazáva: KLIK, KLIK, KLIK
Neviem prečo... možno tam je nejaký null blok, možno sa len zle zkompilovalo.
Nezarovnaná textura
Záver: zdá sa mi, že CTčka sú celkom zvýhodnené. Dvere do toho komplexu sú ako tak v strede mapy, no CTčka tam majú "šachtu" pričom teroristi nie.
Mapa sa mi v celku páči, len to treba prepracovať do dokonalosti. Ešte som si spomenul na zvuky v pozadí
hral som to asi 5 minút a už mi to liezlo na nervy
trošku stíšiť tam tie ambienty



Ale je super

Budem to sem zase dávať tak ako som si spravil screeny.
Treba zväčšiť maximálnu vzdialenosť kam dovidí hráč (v Map properties), lebo zo spawnu to strašne blbo vyzerá
Strašne sa mi páčia tieto "trosky" mostu, len by si mohol zpriehladniť vodu.
Nechápem prečo si toto dal ako illusionary...
Naopak si podla mna nemusel davať ten druhý "plot" ako rebrík. Či sa potom potom nedalo vyjsť?
Zastavané okno. Neviem či to tak malo byť, ale moc sa mi to nepáči.
Tu do ohňa by som dal trigger_hurt aby to bolo realistické

Toto si mohol spraviť ako valec, aby tam nebolo to čierne a aby to nejak vyzeralo

Tak sa dostávame sa k najzákladnejšiemu problému a to je ten, že skoro celá mapa je spravená z modelov. To nie je až také zlé, keby si ich správne onulloval/oclipoval: toto podla mňa netrebalo cpilovať, zbytočne to len kazí hru, ale naopak všetky stromy by bodlo oclipovať. Ako som videl, niektoré sú, niektoré nie. Vyzerá to ako keby si to robil podla nálady

O tomto ani nehovorím. ONULLOVAT!!!

Celkovo mi nejak blbne SKY alebo tak niečo okolo... Tak sa to rozmazáva: KLIK, KLIK, KLIK
Neviem prečo... možno tam je nejaký null blok, možno sa len zle zkompilovalo.
Nezarovnaná textura
Záver: zdá sa mi, že CTčka sú celkom zvýhodnené. Dvere do toho komplexu sú ako tak v strede mapy, no CTčka tam majú "šachtu" pričom teroristi nie.
Mapa sa mi v celku páči, len to treba prepracovať do dokonalosti. Ešte som si spomenul na zvuky v pozadí


-
WARNING - Mistr
- Příspěvky: 550
- Registrován: 19 kvě 2013, 18:11
- Bydliště: Bratislava
Re: [*P] fy_weapon_storage
Dik za celkom pozitivne hodnotenie
To okno som si vobec nevsimol
Potom ako to mam onullovat ,čo mam spravit?
a to rozmazanie neviem preco to je
a tu CT šachtu som dal preto lebo T tam ma rychlejsi pristup
To okno som si vobec nevsimol

Potom ako to mam onullovat ,čo mam spravit?
a to rozmazanie neviem preco to je
a tu CT šachtu som dal preto lebo T tam ma rychlejsi pristup
-
CheeTah0 - Amatér
- Příspěvky: 52
- Registrován: 21 dub 2014, 19:21
Re: [*P] fy_weapon_storage
clipovanie-a-nullovanie-t69999.html
Ide o vytvorenie presného tvaru modelu neviditeľnou textúrou CLIP alebo NULL.
Ide o vytvorenie presného tvaru modelu neviditeľnou textúrou CLIP alebo NULL.
-
WARNING - Mistr
- Příspěvky: 550
- Registrován: 19 kvě 2013, 18:11
- Bydliště: Bratislava
Re: [*P] fy_weapon_storage
CheeTah0 píše:...a to rozmazanie neviem preco to je...
Normálně bych to svedl na texturu null, že tam máš ale jestli ne, tak je to zajimavý úkaz


Jinak k samotné mapě bych v podstatě napsal to samé co WARNING
YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
-
Luther - Spamerův sluha
- Příspěvky: 1018
- Registrován: 28 úno 2013, 21:15
Příspěvků: 7
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků