Postavte si vlastní mapu do hry! Zde vám pomůžeme.

[*P] fy_weapon_storage

Příspěvekod CheeTah0 » 09 led 2015, 23:21

Název mapy:fy_weapon_storage
Pro jaký mód je mapa vytvořena:aim maps,fy maps
Autor:CheeTah
Vlastní textury/modely/sprity/obloha/zvuky:nie
Popis mapy:Mapa obsahuje vela skál za ktore sa dá skryť potom na 1 strane je mini les a na 2 strane je sklad zbraní . CT začínaju pred rozbitým mostom cez ktorý sa da lahko dostať
Slovo autora:Moja dalšia mapa v štyle aim,fy maps (všetky dôležité veci su v rar súbore)
Link na stažení: http://ulozto.sk/xHrtQizx/fy-weapon-storage-rar
Screeny: http://postimg.org/image/4fpinulx7/ , http://postimg.org/image/cnb8gjg8n/ , http://postimg.org/image/p5t0x418b/
Uživatelský avatar
CheeTah0
Amatér
Amatér
 
Příspěvky: 52
Registrován: 21 dub 2014, 19:21

[*P] fy_weapon_storage

od Rumcajz » 09 led 2015, 23:21

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz
 
Příspěvky: 97323
Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22

Re: [*P] fy_weapon_storage

Příspěvekod WARNING » 05 úno 2015, 14:49 VIP

Ahoj,
ako vidíš, tak sa na hodnotenie tejto tvojej mapy všetci zhlboka vysrali... vrátane mňa
Už dávnejšie som ju chcel ohodnotiť, ale nejako som nemal čas a potom sa na ňu zabudlo. Za to sa ti ospravedlňujem.

Na začiatok, dolož prosím ťa spirit falme. Hádže mi to error že mi chýba, nezabalil si ho do balíčka s mapou.

Zo screenov sa mi hodnotí strašne zle, zatiaľ ti môžem len povedať, že tuto sa mi nepáči tá červená textúra... Ona sa používa na zábradlie a nie na takéto "mostíky"
Obrázek WARNING!!!
Obrázek [email protected]
Uživatelský avatar
WARNING
Mistr
Mistr
 
Příspěvky: 550
Registrován: 19 kvě 2013, 18:11
Bydliště: Bratislava

Re: [*P] fy_weapon_storage

Příspěvekod CheeTah0 » 20 úno 2015, 13:57

http://ulozto.sk/xNXLTNZw/flame-rar


tu je odkaz na stiahnutie sprite flame


pre istotu som tam dal vsetky flame sprite co mam v CS
Uživatelský avatar
CheeTah0
Amatér
Amatér
 
Příspěvky: 52
Registrován: 21 dub 2014, 19:21

Re: [*P] fy_weapon_storage

Příspěvekod WARNING » 20 úno 2015, 17:39 VIP

Takže :) normálne si ma prekvapil :D zo screenov som si myslel, že preboha, čo to bude zase za mapu :roll:
Ale je super :) až na pár vecí

Budem to sem zase dávať tak ako som si spravil screeny.

Treba zväčšiť maximálnu vzdialenosť kam dovidí hráč (v Map properties), lebo zo spawnu to strašne blbo vyzerá

Strašne sa mi páčia tieto "trosky" mostu, len by si mohol zpriehladniť vodu.

Nechápem prečo si toto dal ako illusionary...
Naopak si podla mna nemusel davať ten druhý "plot" ako rebrík. Či sa potom potom nedalo vyjsť?

Zastavané okno. Neviem či to tak malo byť, ale moc sa mi to nepáči.

Tu do ohňa by som dal trigger_hurt aby to bolo realistické :D

Toto si mohol spraviť ako valec, aby tam nebolo to čierne a aby to nejak vyzeralo ;)

Tak sa dostávame sa k najzákladnejšiemu problému a to je ten, že skoro celá mapa je spravená z modelov. To nie je až také zlé, keby si ich správne onulloval/oclipoval: toto podla mňa netrebalo cpilovať, zbytočne to len kazí hru, ale naopak všetky stromy by bodlo oclipovať. Ako som videl, niektoré sú, niektoré nie. Vyzerá to ako keby si to robil podla nálady :D

O tomto ani nehovorím. ONULLOVAT!!! :D

Celkovo mi nejak blbne SKY alebo tak niečo okolo... Tak sa to rozmazáva: KLIK, KLIK, KLIK
Neviem prečo... možno tam je nejaký null blok, možno sa len zle zkompilovalo.

Nezarovnaná textura

Záver: zdá sa mi, že CTčka sú celkom zvýhodnené. Dvere do toho komplexu sú ako tak v strede mapy, no CTčka tam majú "šachtu" pričom teroristi nie.
Mapa sa mi v celku páči, len to treba prepracovať do dokonalosti. Ešte som si spomenul na zvuky v pozadí :D hral som to asi 5 minút a už mi to liezlo na nervy :lol: trošku stíšiť tam tie ambienty
Obrázek WARNING!!!
Obrázek [email protected]
Uživatelský avatar
WARNING
Mistr
Mistr
 
Příspěvky: 550
Registrován: 19 kvě 2013, 18:11
Bydliště: Bratislava

Re: [*P] fy_weapon_storage

Příspěvekod CheeTah0 » 20 úno 2015, 20:46

Dik za celkom pozitivne hodnotenie

To okno som si vobec nevsimol :(
Potom ako to mam onullovat ,čo mam spravit?
a to rozmazanie neviem preco to je


a tu CT šachtu som dal preto lebo T tam ma rychlejsi pristup
Uživatelský avatar
CheeTah0
Amatér
Amatér
 
Příspěvky: 52
Registrován: 21 dub 2014, 19:21

Re: [*P] fy_weapon_storage

Příspěvekod WARNING » 20 úno 2015, 21:06 VIP

clipovanie-a-nullovanie-t69999.html
Ide o vytvorenie presného tvaru modelu neviditeľnou textúrou CLIP alebo NULL.
Obrázek WARNING!!!
Obrázek [email protected]
Uživatelský avatar
WARNING
Mistr
Mistr
 
Příspěvky: 550
Registrován: 19 kvě 2013, 18:11
Bydliště: Bratislava

Re: [*P] fy_weapon_storage

Příspěvekod Luther » 22 úno 2015, 19:14

CheeTah0 píše:...a to rozmazanie neviem preco to je...


Normálně bych to svedl na texturu null, že tam máš ale jestli ne, tak je to zajimavý úkaz :D Leak tam taky nebude, to by klesali FPS a mapa by byla bez světel a stínů ;)

Jinak k samotné mapě bych v podstatě napsal to samé co WARNING
YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
Uživatelský avatar
Luther
Spamerův sluha
Spamerův sluha
 
Příspěvky: 1017
Registrován: 28 úno 2013, 21:15


Zpět na Tvorba Map

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků