• Stránka 1 z 1
[Z]nejkulatoulinkatejsi/žádost o práva JB
Ahoj, rád bych si po měsíci chtěl požádat o práva.
Nick ve hře : nejkulatoulinkatejsi
Nick na forum : matejmatej
Věk : 16
Steam nick : nejku
Steam ID : STEAM_0:1:431686985
Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833/ ... ayer=13136
Nějaké bany nebo prohřešky ( GS, jiný portál ): Jediný ban jsem měl 8. prosince (bylo to max na přehoz) , který jsem řešil přes stížnost, bývalý admin byl za unáhlené jednáni zrušen viz. zde ---> librarian-24h-ban-za-neschopnost-t257287.html
Něco o sebe : Zdravím, jsem Maty je mi 16 let, momentálně studuji Obchodní akademii, jsem pilný student
. Rád se zajímám o počítače a literaturu. Rád navštěvuji Jailbreak na vašem portálu.
Proč bych chtěl adminovat na GS? : Všiml jsem si, že v momentální situaci, je dost lidí, kteří GS portál nemají zrovna v lásce a naschvál porušují jakákoliv pravidla, tím mám namysli (Fk,Mfk,Cheating, Dip hráči), chtěl bych tomuto zabránit svým adminováním a být přínosem pro GS portál, chci jít příkladem pro hráče.
Co se změnilo za poslední měsic: Za poslední měsíc od zamítnutí žádosti, jsem si velmi podle mého vylepšil aktivitu jak na forum tak i ve hře. Doučil jsem se drobná pravidla, která mi ještě dělala problém. Samozřejmě stane se, že udělám nějakou chybu, ale hned si ji většinou uvědomím a hráči následně se omluvím. Celkově jsem si udělal dost přátel na jailbreaku, takže supr kolektiv, takže děkuji všem co mi přejí post na admina !
Děkuji za přečtení mé žádosti, předem díky za vyřízení.
S pozdravem nejkulatoulinkatejsi.
Nick ve hře : nejkulatoulinkatejsi
Nick na forum : matejmatej
Věk : 16
Steam nick : nejku
Steam ID : STEAM_0:1:431686985
Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833/ ... ayer=13136
Nějaké bany nebo prohřešky ( GS, jiný portál ): Jediný ban jsem měl 8. prosince (bylo to max na přehoz) , který jsem řešil přes stížnost, bývalý admin byl za unáhlené jednáni zrušen viz. zde ---> librarian-24h-ban-za-neschopnost-t257287.html