Vše ohledně kategorie serverů: Zombie Servery

Re: Petice o mapě zm_dust_undead

Příspěvekod keron » 03 led 2017, 15:10

vsetky mapy su ok, okrem tej dust undead.

Tu hned prosim vymazte.

Tu mapu volili len ludia, ktori potrebuju kempit a prezit za kazdu cenu kolo. Ved som bol zombie a obstrelovali ma hraci z celej mapy, som sa nevedel ani poriadne hybat. Vsade su skarky, cez ktore strielaju, hore k armouru sa neda poriadne dostat, lebo odtial striealju a odstreluju zombieka, ked sa tma snazi dostat. Climb je o nicom, lebo je tam plosina, blokuje ho to. Atd,cele zle. Vsade kempy, proste uplne na picu mapa.
Uživatelský avatar
keron
Zkušený
Zkušený
 
Příspěvky: 122
Registrován: 14 srp 2013, 16:33

Re: Petice o mapě zm_dust_undead

od Rumcajz » 03 led 2017, 15:10

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz
 
Příspěvky: 97323
Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22

Re: Petice o mapě zm_dust_undead

Příspěvekod Mexxis » 03 led 2017, 15:42 VIP

Tu mapu volili len ludia, ktori potrebuju kempit a prezit za kazdu cenu kolo.


I když jsem tu mapu chtěl tak musím bohužel souhlasit, Všichni se nashromáždí do jedné kempy nebo kempí ve zbrojce. Ale že by nevznikla nákaza to jsem si nevšiml, Nákaza se udělala v pohodě ..
Welyof : Ked si chce niekto verit nech, ale nech si o tom keca doma v izbicke pod obrazom jeziska a nie mne do ucha v autobuse
Welyof 2k18
Uživatelský avatar
Mexxis
Mistr
Mistr
 
Příspěvky: 542
Registrován: 27 srp 2013, 12:06

Re: Petice o mapě zm_dust_undead

Příspěvekod Derakh » 03 led 2017, 16:36

Nic proti ale ne na každém serveru to tak musí byt :) dost na tom ze sem včera na zm mini vypadal jako idiot když sem tvrdil a snažil se nominovat ty nové mapy...:lol:
Krev za Krev. Věrnost za Věrnost.
Uživatelský avatar
Derakh
Pokročilý
Pokročilý
 
Příspěvky: 109
Registrován: 12 zář 2015, 08:20
Bydliště: Znojmo

Re: Petice o mapě zm_dust_undead

Příspěvekod bajgar » 03 led 2017, 16:37

Já jsem proti na te mape se skvele beham s HANIIBALE A LOVI ZOMBIE :D
Uživatelský avatar
bajgar
Mistr
Mistr
 
Příspěvky: 552
Registrován: 12 pro 2015, 21:13

Re: Petice o mapě zm_dust_undead

Příspěvekod Mexxis » 03 led 2017, 19:19 VIP

Tu mapu volili len ludia, ktori potrebuju kempit a prezit za kazdu cenu kolo.



Jelikož B-Hop script...
Welyof : Ked si chce niekto verit nech, ale nech si o tom keca doma v izbicke pod obrazom jeziska a nie mne do ucha v autobuse
Welyof 2k18
Uživatelský avatar
Mexxis
Mistr
Mistr
 
Příspěvky: 542
Registrován: 27 srp 2013, 12:06

Re: Petice o mapě zm_dust_undead

Příspěvekod bajgar » 03 led 2017, 19:40

miláčku i bez BHOP _scriptu :*
Uživatelský avatar
bajgar
Mistr
Mistr
 
Příspěvky: 552
Registrován: 12 pro 2015, 21:13

Re: Petice o mapě zm_dust_undead

Příspěvekod Luther » 03 led 2017, 21:49

Vážně mě mrzí, že všichni nenávidí mapy, které mají víc jak 3 kempy. Každý jede jen terma ale hlavně hanibala a chce lítat a řezat nebohé zombies a když jim jde o život, tak třemi skoky odskočí na nějakou plošinku a znova pořád dokola. Důkazem budíž stížnosti zde na foru na OP frosta a smokera, který chtějí omezit na počet pár kusů. ;) O tomhle zombie mod NIKDY nebyl!

Problém není ani tak v hráči jako v samotném modu, pro který se hodí jen velmi malé mapy o jedné místnosti s plošinkami po okrajích a třeba menší kempou uprostřed, kde budou chudáci non-vip kempit a vždy schytají inf, aby byla úpořádná nákaza, a aby si každý VIP a EVIP mohl "říznout svého zombíka". ;) Viz velice nepochopitelná obliba mapy zm_base_humans_lg, která je velice ubohá a nemyslím tím jen obsahově (počtem kemp a celkovým využitím prostoru).

Kde jsou ty doby, kdy zm_dd_v1 byla velice oblíbená a nikomu nevadilo, že musel 1/3 času na kolo strávit přebíháním z T spawnu na CT spawn. :roll:

Uznávám, že jsem volil velice špatný koncept, jak má mapa pro zombie vypadat, protože pro ten, co je tu jsou tyto mapy víceméně NEPOUŽITELNÉ. No naštěstí HRÁT je NEMUSÍTE, můžete dál volit zm_base_humans_lg! ;)
YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
Uživatelský avatar
Luther
Spamerův sluha
Spamerův sluha
 
Příspěvky: 1018
Registrován: 28 úno 2013, 21:15

Re: Petice o mapě zm_dust_undead

Příspěvekod Dwandy » 03 led 2017, 22:10 VIP

Problem je hlavne v hracich :) vzdycky platilo a platit bude, ze za zombie stranu se tolik nesnazi a u hry kdo vi jak nepremysli. Proto maj casto humani navrch.. no a kdyz se obcas objevi zk kterej schopnej je tak hned vznikaji stiznosti na silne zm classy :))
Uživatelský avatar
Dwandy
Vedení Gamesites.cz
Vedení Gamesites.cz
 
Příspěvky: 2259
Registrován: 14 led 2013, 18:44

Re: Petice o mapě zm_dust_undead

Příspěvekod Izaya » 03 led 2017, 22:20

Dwandy píše:Problem je hlavne v hracich :) vzdycky platilo a platit bude, ze za zombie stranu se tolik nesnazi a u hry kdo vi jak nepremysli. Proto maj casto humani navrch.. no a kdyz se obcas objevi zk kterej schopnej je tak hned vznikaji stiznosti na silne zm classy :))


Humani nemajú určite teraz navrh. Furt kolo čo kolo je na zm nákaza taká že do 2 minut je konec kola. A to urobia aj úplne lamy takú nákazu.
[img]ba787e66ec9279d07c1cbc5937622ad8[/img]
Uživatelský avatar
Izaya
Pokročilý
Pokročilý
 
Příspěvky: 66
Registrován: 30 zář 2016, 19:02

Re: Petice o mapě zm_dust_undead

Příspěvekod Mexxis » 03 led 2017, 23:00 VIP

To už je pak na tobě jestli budeš venku nebo se půjdeš zakempit, Ale nepiš tu, že kolo končí do 2 min, Já si naopak myslím že humani mají navrch až přílíš, ( pár hannibalů/termů na mapě a nakažení hráči si odskočí ohřát jídlo nebot se nemají proč snažit hrát, Sekne je hannibal a má dalších 5 armoru navíc...
Welyof : Ked si chce niekto verit nech, ale nech si o tom keca doma v izbicke pod obrazom jeziska a nie mne do ucha v autobuse
Welyof 2k18
Uživatelský avatar
Mexxis
Mistr
Mistr
 
Příspěvky: 542
Registrován: 27 srp 2013, 12:06

Re: Petice o mapě zm_dust_undead

Příspěvekod Izaya » 03 led 2017, 23:10

No termov není ked sa všetci naschvál zajebú o zem a na polovicu sa hodí infa, další pokupuju madnessi a je konec :)
[img]ba787e66ec9279d07c1cbc5937622ad8[/img]
Uživatelský avatar
Izaya
Pokročilý
Pokročilý
 
Příspěvky: 66
Registrován: 30 zář 2016, 19:02

Re: Petice o mapě zm_dust_undead

Příspěvekod Derakh » 04 led 2017, 01:29

Proč na zm mini 1 nejde nominovat mapa zm_aztec2012? Zkoušel sem to a nic...mimochodem když sem byl na serveru tak se z nových map hrála zrovna zm_energy_neon a po dlouhé době bylo na serveru zase cca 18 hráčů! Což se stane tak jednou za měsíc neb za dva. Dale si všichni tuto mapku pochvalovali :) i me se líbí :)
Krev za Krev. Věrnost za Věrnost.
Uživatelský avatar
Derakh
Pokročilý
Pokročilý
 
Příspěvky: 109
Registrován: 12 zář 2015, 08:20
Bydliště: Znojmo

Re: Petice o mapě zm_dust_undead

Příspěvekod Luther » 05 led 2017, 16:00

Dwandy píše:Problem je hlavne v hracich :) vzdycky platilo a platit bude, ze za zombie stranu se tolik nesnazi a u hry kdo vi jak nepremysli. Proto maj casto humani navrch.. no a kdyz se obcas objevi zk kterej schopnej je tak hned vznikaji stiznosti na silne zm classy :))


Tím v podstatě říkáš, že hrát za humany lze i s velice nízkým IQ, ale za zm stranu musíš být mazanější než liška, aby jsi si zahrál. :) To ale není možné. Viděl jsem to sám, když jsem osobně zkoušel nové mapy. Všichni EVIP si na začátku kola dávaj madness, infy aby měli dost spiritů, které poté investují do Speedu (rychlosti), protože následně získat JEDEN modrý klíč není problém (co snížit % dropu?). A pak už je i first bez šance, protže humani jsou rychlejší než on a začnou ho zezadu řezat, takže je do pár sekund mrtvý a nákaza téměř žádná. Pak si všichni (ano téměř všichni, protože většina hráčů na serveru má EVIP) dají terma ale hlavně hannibala a zombies už nemají šanci někoho dostat. Sám jsem to zažil a věř nebo ne ale hrát za zm stranu je velice frustrující než zábavné.
Ta hra neni příliš vyrovnaná, jak je zde několikrát zmíněno. Humani mají prostě navrh. Hodilo by se to, co tu bylo před lety. Když bude určité procento termů či hannibalů, že z jednoho z obyčejného zm vznikne nemesis a trochu zredukuje stavy lidí. Protože pokud je OP hannibal, tak by měl byt i OP protiklad za zm stranu, tedy nemesis. Možná by za hra poté byla opravdu vyrovnaná.

Derakh píše:...mimochodem když sem byl na serveru tak se z nových map hrála zrovna zm_energy_neon a po dlouhé době bylo na serveru zase cca 18 hráčů! Což se stane tak jednou za měsíc neb za dva...

Ano, to je očekávaný efekt. Pokud se přidá do hry něco nového (stačí i jen mapy, hlavně ty staré "dobré"), tak se zvýší na určitý čas počet hráčů vyskytujících se na serveru. ;) Dej tomu chvíli, fakt jen malou, a vše bude jako dřív - 0% hráčů a 100% botů. :)
YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
Uživatelský avatar
Luther
Spamerův sluha
Spamerův sluha
 
Příspěvky: 1018
Registrován: 28 úno 2013, 21:15

Re: Petice o mapě zm_dust_undead

Příspěvekod MaxwellCZE » 05 led 2017, 17:03

Luthere, tak tady se neshodneme. :) Z toho důvodu, že jsem admin, tak většinu času hraji za zm. Stále kontroluji při hře hlavního atp. Takže za CT nahraji například pouze 10% času ze hry a to úmyslně a vůbec mi to nevadí. Když jsem na serveru, tak se nikdo nenechává a já killuji. Není problém zabít 15 CT, když je hl down a inf vyhozený. V takovém případě jsem schopen s nesmrtkou a svým skillem zabít všechny do 2 minut. :)
Klidně si mě přidejte na steamu. Rád pomůžu, jestli to dokážu.
[CS 1.6 Admin] All ZM/BB *6.1.2015 - 19.4.2015. ;)
[CS 1.6 Admin] All Knife *25.5.2016 - xx.xx.xxxx. ;)
[CS 1.6 Admin] All Servers! *3.6.2016 - xx.xx.xxxx. ;)
Steam : MaxwellCZE
Uživatelský avatar
MaxwellCZE
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 733
Registrován: 18 kvě 2014, 19:42

Re: Petice o mapě zm_dust_undead

Příspěvekod Dwandy » 05 led 2017, 17:50 VIP

Luther píše:Ta hra neni příliš vyrovnaná, jak je zde několikrát zmíněno. Humani mají prostě navrh. Hodilo by se to, co tu bylo před lety. Když bude určité procento termů či hannibalů, že z jednoho z obyčejného zm vznikne nemesis a trochu zredukuje stavy lidí. Protože pokud je OP hannibal, tak by měl byt i OP protiklad za zm stranu, tedy nemesis. Možná by za hra poté byla opravdu vyrovnaná.


Možná není vyrovnaná úplně, čehož nejde docílit dokonale díky neustále měnícímu se počtu online VIP/EVIP. Každopádně je nejvyrovnanější v celé historii GS ;) Dřív bylo zombie dead hned po narození, pamatuju si, že jsem se kolikrát musel narodit i 5x než jsem se vůbec pohnul z místa a to byla opravdová frustrace :) - no a proto jsem dělal velký updaty, nebyl jsem spokojený s tím jak se to nedá hrát. Zombie skoro vůbec kola nevyhrávali. Nesmrtelnej terminátor nebo 2 bazooky dělaly svoje...

Problém vidím v tom přemýšlení - když je na serveru hodně termů a hannibalů tak stačí, aby si pár zombie vzalo Resista a Frosta a co se stane? všichni maj po ptákách ... Resist je silný zombie proti přeexpeným humanům, ale spoustě lidem to nedochází.
Uživatelský avatar
Dwandy
Vedení Gamesites.cz
Vedení Gamesites.cz
 
Příspěvky: 2259
Registrován: 14 led 2013, 18:44

PředchozíDalší

Zpět na Zombie Servery

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků