Vše ohledně kategorie serverů: Zombie Servery

Re: Petice o mapě zm_dust_undead

Příspěvekod Luther » 05 led 2017, 17:58

MaxwellCZE píše:Luthere, tak tady se neshodneme. :) Z toho důvodu, že jsem admin, tak většinu času hraji za zm. Stále kontroluji při hře hlavního atp. Takže za CT nahraji například pouze 10% času ze hry a to úmyslně a vůbec mi to nevadí. Když jsem na serveru, tak se nikdo nenechává a já killuji. Není problém zabít 15 CT, když je hl down a inf vyhozený. V takovém případě jsem schopen s nesmrtkou a svým skillem zabít všechny do 2 minut. :)

Ani nečekám, že se shodmeme. ;) Ty vytahuješ další věc na kterou bych mohl poukázat, že je špatně (bez madness\nesmrtky nedáš nákazu). Vůbec tady nenapadám, že by first nehrál, nechával a nechtěl tvořit nákazu, vůbec nenapadám, že jsi schopný dobře hrát.
Hrál jsem na serveru Blood #1 víc jak 4 hodiny v kuse, když jsem měl volno, tak vím dobře na co poukazuji. Ano, většinou ve finále alespoň nákaza vznikne a je třeba většina serveru zombíkem. Ale nezažil jsem ani jedno kolo, že by first vydržel alespoň 3 minuty, tedy přes polovinu herního času na kolo. On většinou není ještě ani mrtví a hned je na serveru na začátku kola nespočet hannibalů, kteří likvidují zombies tak rychle, že nemají šanci někoho nakazit či sundat alespoň nějakého hannibala.
Už jsem to jednou řekl a řeknu to opět. Za zombie stranu je frustrující hrát! Lidé mají navrh díky hannibalovi. Term by v tomhle modě úplně stačil. Styl hraní, který jsem popsal v předešlém příspěvku je nepřípustný --> První kola na začátku nové mapy se všichni snaží a hrají za zm stranu. Vše funguje, je potěšení hrát za obě strany. Jakmile ale získají klíč, což není těžké, tak se z nich stávají nezastavitelní maniaci s hannibalem, kteří po zbytek herního času na dané mapě jen kazí hru. Neřeknu kdyby byl jen jeden nebo 2 hráči za hannibala, ale když jich je víc, tak nemá cenu dále hrát, protože to prostě nejde. S tím souvisí i obliba map zm_base_humans_lg a nově i zm_energy_neon_gs. Jsou to otevřené mapy s plošinami, na které se snadněji dostane hannibal než zombík, jsou to mapy kde hannibal vidí na celou (malou) mapu a může si hlídat firsta (který ho jediný může ohrozit), jsou to mapy kde na takovém volném prostoru jsou zombies snadnou kořistí. Proč třeba u hráčů není v oblibě mapa jako je zm_cpl_mill_kamp_final či nová zm_office_undead? Protože to jsou mapy, kde jsou úzké koridory a je těžké hrát za hannibala, protože to není typ pro tento styl hraní (a že ten hraje většina z EVIP). ;) Celý tenhle mod se přizpůsobil hannibalu. Nemá smysl jej dále hrát, protože to není Zombie Mod, na který jsou hráči zvyklí dlouhé roky. Soucítím s hráči, kteří tento mod zkusili a nevydrželi u něj. A vůbec se nedivím za výrazný pokles hráčů na serverech v posledních letech.

Jen ještě upřesním, co je zombie mod: Je to mod, který se zpravidla hraje na upravených klasických mapách nebo speciálně vytvořených s dostatkem kemp (to dnes už vůbec není nutné, na co kempy, že?). Hraje se buď za CT, kteří se musejí zakempit (ne lítat jak létající Čestmír po mapě = hannibal\term) a odolat zombies. Zombies se naopak snaží dobýt kempu s CT a snaží se je infikovat (a to není aktuálně možné bez nesmrtky).

No možná se nemusím pouštět jen do hannibala, za to, čím tenhle mod je, můžou i bonusy za spirity. Ta rychlost by měla být více omezená. Ostatní bonusy jsou v pořádku, protože výrazně neovlivnují vyrovnanost hry a většina hráčů si je ani nekupuje. Na co více životů, když to člověk nevyužije? Na co víc armoru, když first tě stejně dostane jednou ranou i kdyby jsi měl 999AP? Na co dmg, když rozdíl není téměř znát (i když máš víc jak 25-30 bodů v tom)?

Mé argumenty (pro někoho obyčejný kecy, kterých je forum plné) poukazují na OP humany, respektive jejich výhody. Proti zombies nemám nic, protože oni to nic mají. A nechci se tu dočíst, že stačí pár frostů a CT nemá šanci. Protože sami víte, že tomu tak není. Než se stihne dát dole jeden zmražený hannibal dolů je tu dalších 5 hannibalů, kteří ho doslova obřežou od zombíků. Navíc dát dolů jednoho hannibala je v takovém případě velice zdlouhavé a často skončí dřív kolo, než mrtvý hannibal.
YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
Uživatelský avatar
Luther
Spamerův sluha
Spamerův sluha
 
Příspěvky: 1018
Registrován: 28 úno 2013, 21:15

Re: Petice o mapě zm_dust_undead

od Rumcajz » 05 led 2017, 17:58

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz
 
Příspěvky: 97323
Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22

Re: Petice o mapě zm_dust_undead

Příspěvekod Luther » 05 led 2017, 18:07

Dwandy píše:Možná není vyrovnaná úplně, čehož nejde docílit dokonale díky neustále měnícímu se počtu online VIP/EVIP. Každopádně je nejvyrovnanější v celé historii GS ;) Dřív bylo zombie dead hned po narození, pamatuju si, že jsem se kolikrát musel narodit i 5x než jsem se vůbec pohnul z místa a to byla opravdová frustrace :) - no a proto jsem dělal velký updaty, nebyl jsem spokojený s tím jak se to nedá hrát. Zombie skoro vůbec kola nevyhrávali. Nesmrtelnej terminátor nebo 2 bazooky dělaly svoje...

Problém vidím v tom přemýšlení - když je na serveru hodně termů a hannibalů tak stačí, aby si pár zombie vzalo Resista a Frosta a co se stane? všichni maj po ptákách ... Resist je silný zombie proti přeexpeným humanům, ale spoustě lidem to nedochází.

Souhlasím s tím, že ten úplně první mod byl hrozný, ale nemůžeš poukazovat zrovna na tento příklad, když mezetím problěhlo x dalších updatů. ;)

Spoustě lidem dochází, že Resist zombies je úplně useless - hlavně proti bazooce. Podle mě nemá takový efekt jaký by měl mít, třeba proto, že by měl mít trochu více HP. Už ani ten crab není pořádně použitelný jako v začátcích. Teď je jedinou šancí Frost, který občas dokáže dostat CT (hlavně ty zakempené). Velice těžce se ale s tímto zombíkem chytá na otevřených mapách terminátoři a právě hannibalové, protože "střelba" s ním není příliš dobře řešená.
YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
Uživatelský avatar
Luther
Spamerův sluha
Spamerův sluha
 
Příspěvky: 1018
Registrován: 28 úno 2013, 21:15

Re: Petice o mapě zm_dust_undead

Příspěvekod Niggas » 05 led 2017, 18:46

Kedysi som hrával len zm Night alebo chronic, bohužial po tom, ako tie strany prestali byt vyrovnané, neprebíja sa tam a lieta tam neskutočne vela hannibalov, som tieto servery prestal hrat a začal som hrat blood, kde CT museli prebíjat a dalo sa tam hrat aj za zm úplne s prehladom. Dnes musím opat povedat, že akonáhle si dá 5 ludí hannibala tá hra za zm je v pytli. Jediné, čo by nanich platilo je froost a ten je nedomyslený. zmrazit s ním nejakého behajúceho hannibala je viac než umenie a to hrám zm už pár rokov, takže až taká lama niesom :D Ak sa aj stane, že sa niekto dobre trafí a zmrazí ho, hned sú prinom další hannibalovia, ktorí všetkých zm porežú a ten si len počká, kým zmrazenie pomynie a hrá dalej. Už dávno som apeloval, aby s na zm opat vrátilo obmedzenie počtu termov a hannibalov, alebo aby trocha prerobil ten froost, ale bez výsledkov.
Generálny tajomník zombie.

http://www.youtube.com/watch?v=buVta82W5p4
Uživatelský avatar
Niggas
CS 1.6 HLSA
CS 1.6 HLSA
 
Příspěvky: 970
Registrován: 23 led 2013, 14:58

Re: Petice o mapě zm_dust_undead

Příspěvekod Mexxis » 05 led 2017, 19:01 VIP

Už ani ten crab není pořádně použitelný jako v začátcích.


To bych zas tolik nepřeháněl, Já craba v poslední době celkem dost používám, Hlavně pokud je last, stačí si vzít nesmrt a hlavního ho dám dolu na první pokus, Pokud teda si nezakoupí bazzoku, ale jiný příklad, Smoker chytí hanibala a já si vezmu craba, Bum, 320 AP dole (záleží také kolik dáte v ten moment kritických kousnutí), Jediné co už pak dělá problem že hannibal dá s 0 AP udělí hit a má zpátky armor, dá kill dostane 35 Ap ( Těd přesně nevím kolik) . Omezil bych alespon toto.

Můj názor na závěr ? : Myslím že toto se začlo dít po tom co se opět přidal hannibal, Chápu že většina hráčů na ZM podávala skoro desítky topiků na to ať ho přidají. A myslím si, že to byla chyba.

Jen si to tak vemte, Kdyby místo hannibala tam chodili jen termové, mnohem lehčí pro ZM a zárověn vyrovnanější, Termové co nemají vylepšení se dají sundat prakticky hned, ze speedem, smokerem a samozdřejmě aj frostem, Bude jich méně a pak už stačí sundat těch pár co mají lepší statusy ( 30 speed , 10 dmg) ale i tak, bude to vyrovnanější :)
Upozorňuji že toto je čistě můj názor, Nepodávám zde návrh pro odstranění :)
Welyof : Ked si chce niekto verit nech, ale nech si o tom keca doma v izbicke pod obrazom jeziska a nie mne do ucha v autobuse
Welyof 2k18
Uživatelský avatar
Mexxis
Mistr
Mistr
 
Příspěvky: 542
Registrován: 27 srp 2013, 12:06

Re: Petice o mapě zm_dust_undead

Příspěvekod Dwandy » 05 led 2017, 19:54 VIP

Luther píše:...

Psát rozumný názory se tady můžou a dokonce se nad tím kolikrát i pozastavím, ignoruju jen když někdo napíše "je to na píču" a nic víc. Z tvých příspěvků cítím zklamání, že mapy nejsou pro tento mod úplně 100%, ale já si nemyslím, že by se ty mapy nehodily, kdyby jo, nenahazoval bych je a měl k nim připomínky.

Zombie šel vždycky takovým směrem, který jsem tak nějak určil. Bejvávaly doby, kdy hrát Zombie znamenalo čupnout si kdesi v kempu s 10ti dalšíma humanama a držet levé tlačítko myši u jedný jediný zbraně. Zombie neměli šanci se dostat do kempu, maximálně když někdo hodil infa. Tahle hra se mi nelíbila a většině taky ne, protože návštěvnost šla dost výrazně dolů.

Pak přišel update, kterej měl lidi donutit vytáhnout paty z kempů. Běhalo se po mapě kvůli adrenalinu a tak nějak celkově se přešlo na hru venku, což bylo rozhodně akčnější. Návštěvnost šla nahoru. Jenže po čase, když se to lidi naučili hrát, se z toho stalo nahánění zombie a to bylo špatně.

Přišel další update, kterej měl hru dostat jak do kempů, tak ven. Tenhle způsob se snažím tak nějak udržovat, ale dost se to mění kvůli několika faktorům. Hannibal spoustu věcí pokazil, o tom není pochyb, ale s tím se tak nějak počítalo. Zrušenej byl právě kvůli jeho negativnímu ovlivnění hry. Každá menší úprava hru ovlivní... Snažím se to udržovat vyrovnaný a dobrý názory se občas na serveru promítnou ;)

Psát o malý návštěvnosti je strašná blbost. Porovnávat servery v době, kdy neexistovalo CS:GO a nebylo tolik jiných online her jako dneska, prostě nejde. Hráčů 1.6 celosvětově je minimálně o 1/3 mín než před 2 rokama...
Uživatelský avatar
Dwandy
Vedení Gamesites.cz
Vedení Gamesites.cz
 
Příspěvky: 2259
Registrován: 14 led 2013, 18:44

Re: Petice o mapě zm_dust_undead

Příspěvekod Luther » 05 led 2017, 21:25

Niggas píše:...Dnes musím opat povedat, že akonáhle si dá 5 ludí hannibala tá hra za zm je v pytli. Jediné, čo by nanich platilo je froost a ten je nedomyslený. zmrazit s ním nejakého behajúceho hannibala je viac než umenie a to hrám zm už pár rokov, takže až taká lama niesom :D Ak sa aj stane, že sa niekto dobre trafí a zmrazí ho, hned sú prinom další hannibalovia, ktorí všetkých zm porežú a ten si len počká, kým zmrazenie pomynie a hrá dalej. Už dávno som apeloval, aby s na zm opat vrátilo obmedzenie počtu termov a hannibalov, alebo aby trocha prerobil ten froost, ale bez výsledkov.

Jsem rád, že to někdo vidí stejně jako já. O to víc si tvého názoru vážím, ne proto že jsi HLSA, ale protože víš o čem je řeč!

Mexxis píše:...Myslím že toto se začlo dít po tom co se opět přidal hannibal, Chápu že většina hráčů na ZM podávala skoro desítky topiků na to ať ho přidají. A myslím si, že to byla chyba.

Ano, hannibal je chyba.

Dwandy píše:...

Máš pravdu. Jsem zklamán z map, které jsem vytvořil a které nenaplňují mé očekávání a myslím si, že i ty sám víš, že úplně na sto procent vhodné nejsou (hlavně ty s koncovkou _undead, tedy Office a Dust. Viz kdysi tvé připomínky (pouze o té velikosti) právě k zm_dust_undead.

Určitě je skvělé, že tento mod není jen o kempení ale i o nějakém tom rizku, když je CT mezi zombies. Ale je to prostě za CT stranu překompenzované a tím právě i dost nevyrovnané. Jak jsem již několikrát napsal. Hannibal kazí hru. Bylo by přijatelné kdybi se nějakým způsobem poupravil (úplně odstranění není žádané, už kvůli hráčům, kteří by zase strhli "shitstorm"). Dobré by bylo snížit i maximální rychlost, pokud investuji spirity do Speedu. Rozhodně by byla hra opět trochu více vyrovnanější.

A k tomu poklesu hráčů na serverech...vím, to jsem trochu přestřelil. Chápu, že GO táhne a tak všichni přechází na "líbivější" verzi Counter Striku ale je logické, že malé procento odešlo kvůli nevyrovnanosti hry, ale spíše také kvůli velice málo častému updatu (alespoň těch map). A to se netýká jen Zombie serverů ale i jiných modů. ;) Jenže tohle mě nenáleží rozebírat, takže se k tomu dále vyjadřovat nebudu.


Teď jsem si vybavil ještě jednu věc. Nechápu existenci adrenalinu, když už tolik výrazně neovlivňuje dmg a rychle klesá zpátky do nuly. Navíc pokud jsou žádané malé mapy (pro některé hráče je i zm_brioza velkou mapou) kde není pořádná možnost získávat adrenalin. Jediná mapa, kde se dobře získával adrenalin je zm_army_tn_beta3. Úplně nejlepší byla obrovská zm_dd. Tehdy ten adrenalin měl smysl, teď nemá žádný. S tím by to chtělo taky něco udělat. ;)
YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
Uživatelský avatar
Luther
Spamerův sluha
Spamerův sluha
 
Příspěvky: 1018
Registrován: 28 úno 2013, 21:15

Re: Petice o mapě zm_dust_undead

Příspěvekod Eco » 26 led 2017, 15:19

Neřekl bych, že je hannibal chyba, fungoval i dřív, proč by nemohl fungovat i teď, prostě jsou hráči, kterým vyhovuje hrát pouze s motorem, nic proti tomu. Pravdou ale je, že je přeci jen jiný mód a úprava hannibala by od věci nebyla. Pravdou je, že pokud je 1, nebo 2-3, tak se dají sundat snadno (nejen s frostem), ale když je víc aktivních hráčů a pozapínají to všichni tak to jsou jatka. To už tak dobře není. Už jsem i od jiného hráče tady zahlédl návrh na omezení počtu hanni/term a rád bych připomněl, že za tuto úpravu už jsem hlasoval taktéž. Obzvlášť pokud jsou půlka aktivity na serveru zrovna boti. Ti toho takticky moc neodehrají a sám na X hannibalů je docela bláznovina :D
*32
Uživatelský avatar
Eco
Pokročilý
Pokročilý
 
Příspěvky: 63
Registrován: 23 zář 2013, 17:32
Bydliště: Napajedla

Předchozí

Zpět na Zombie Servery

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků