Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[Z]Žádost o práva na BaseBuilder / toxo.

Příspěvekod dtoxo » 16 bře 2020, 19:51

Zdravím, rád bych si požádal o admin práva na BaseBuilder.

Nick ve hře : toxo.

Nick na fóru : dtoxo

Profil na fóru : dtoxo-u60346.html

Věk : 18 (za necelé 2 týdny 19)

Steam nick : toxo.

SteamID : STEAM_0:0:5842870

Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_2025/h ... layer=8496

Nějaké bany nebo prohřešky : Žádný ban nemám a ani co si pamatuju tak jsem neměl žádné jiné problémy.

Něco o sobě : Jmenuju se Patrik V. a pocházím z Ostravy. Momentálně studuju 4. ročník sš Bezpečnostně Právní Akademie. Counter-Strike 1.6 jsem začal hrát přibližně v roce 2010 a jeden z mých neoblíbenějších a nejhranějších serverů byl právě BaseBuilder #1 na Gamesites. Někdo z Vás si možná i vzpomene na můj nick. Počítačové hry jsou velkou součástí mého života, ale pokud zrovna nemám na hry náladu, rád si zajdu zaplavat, občas navštívím posilovnu a aktivně dělám bojový sport. Troufnu si o sobě říct, že jsem klidný a nekonfliktní člověk - pokud se ke mně lidé chovají slušně, já se slušně chovám k nim.

Proč bych chtěl na GS adminovat? : Poslední dny jsem byl na serveru hodně aktivní a minimálně z 50% co jsem tam byl, na serveru nebyl admin. Za mě je tohle docela problém protože když na serveru není ani jeden admin, tak hráči dost porušují pravidla. Proto bych chtěl "přiložit ruku" a pomoct bezproblémovému chodu serveru a ostatním hráčům tak zajistit klidné hraní. Navíc s adminováním mám bohaté zkušenosti z minulosti, kdy jsem na jiném, nejmenovaném portálu adminoval (dokonce HLSA). Vím tedy, co adminování obnáší a co je zapotřebí umět a znát.

Děkuji za Váš čas strávený čtením mé žádosti a předem děkuji za každou kladnou či nekladnou odpověď - toxo
ftp

BaseBuilder New top 1
dtoxo
Pokročilý
Pokročilý

[Z]Žádost o práva na BaseBuilder / toxo.

od Rumcajz » 16 bře 2020, 19:51

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz