[Z]Žádost o akademika - Vojtitko

Příspěvekod Vojtitko » 20 bře 2020, 23:56

Nick ve hře: Vojtitko (https://steamcommunity.com/id/Vojtitko/)

STEAM ID: STEAM_0:1:114876554

Věk: 15

Mé HlStats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_186497 ... yer=108511

Něco o mně: Ahoj, jsem Vojta studuji na střední škole obor IT, mám koníčky hraní her, sport, Social Media Marketing, a učení se ve všech možných programech tedka delam hlavne v CS:GO SDK hammer zkouším udelat jb mapu. :D

Proč právě já: Hru CS:GO hraju půl roku a GameSites je jeden z mála serverů na kterých se mi hraje dobře :D. Pokud se jedná o vyšší postavení v komunitě velmi často vedu skupiny a jsem ten co řídí projekty tudíž mám i zkušenosti. V poslední době mě baví JB a skoro nic jineho nehraju chtěl bych se stát akademikem abych se zdokonalil v pravidlech a mohl poučit o pravidlech i Jiné. Po akademii bych se rád stal adminem abych mohl dohlížet na servery a být ten ke kterému se lidé obrací. Když jsem se někdy spletl v pravidlech a dal FK třeba neúmyslný vždy se to nejak vyřešilo a pokud je nejaký spor v pravidlech, tak napíšu někomi z aka nebo a-teamu. Aby mi situaci objasnil a ja třeba potom mohl dát VD. :D

Bany na GS serverech: Žádné
Prohřešky(Nahlášen na forum): 1x Když jsem dal fk pak jsem zapomněl dát VD, ale na konci mapy jsem si to uvědomil a omluvil se. + jsem poslal dukaz do chatu že jsem si to zkopíroval abych nezapomněl. (Což nepomohlo)

Případné poznámky: Všiml jsem si je požadováno abych nepsamoval chat se žádostí o mik. Zmírním to na minimum.+ moje nevhodné vyjadřování zmírním od zítra na 0.
(Nevím jestli mam ted 2 nebo 3 nahlášení, takže pokud by byly 2 tak zítra (21.3.2020) jeste nekoho nahlásím.
Děkuji za odpověď.
Vojtitko
Vojtitko
Kolemjdoucí
Kolemjdoucí

[Z]Žádost o akademika - Vojtitko

od Rumcajz » 20 bře 2020, 23:56

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz

Re: Žádost o akademika - Vojtitko

Příspěvekod KhalDenny » 21 bře 2020, 11:21 VIP