• Stránka 1 z 1
[Z]Zádost o Admina.
Ahoj týmhle bych si chtěl zažádat o Admin na Basebuilder.
Nick ve hře* Onion
Nick na fore* Bobsík123
Profil na fore*Bobsík123-u41534.html
Věk* Za 2 měsíce 17
Steam Nick* Onion
Steam ID* STEAM_0:1:459057028
Hlstats* http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_2025/h ... player=491
Nějaký bany nebo prohřešky* Par jsem jich mněl ale už jsem se stoho poučil a nic nedělam.
Něco o sobě* Ahoj jmenuju se Roman je mi 16 let pochazím z Karlovarského kraje přesně Karlovy Vary studuju školu v sokolově na kuchaře. Ve volném čase se učím nebo hraju hry jako je cs 1.6 chodím ven s kamarádama když něco dobré davaj v kinu tak zajdu do kina jezdím na skejtu už nakej ten patek
. Jsem vtipnej člověk rád se směju rád čtu knihy. Hraju fotbal už přez 7 let chodím na hokej fandím HC energie Karlovy Vary.
Proč bys chtěl být Admin na GS* Tak chtěl jsem tu být už delší dobu Admin ale daval jsem tomu pruběh až ted přišel čas a žádam si ted. Myslím si že budu dobrej přinos do A-T jak ze skušenostma tak ze svojí osobou. A pak bych chtěl ještě omezit nadávky na osobu prostě všelijaké problemy.
Děkuju za čas věnovan teto žadosti a věřím že to dopadne dobře Onion.
Nick ve hře* Onion
Nick na fore* Bobsík123
Profil na fore*Bobsík123-u41534.html
Věk* Za 2 měsíce 17
Steam Nick* Onion
Steam ID* STEAM_0:1:459057028
Hlstats* http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_2025/h ... player=491
Nějaký bany nebo prohřešky* Par jsem jich mněl ale už jsem se stoho poučil a nic nedělam.
Něco o sobě* Ahoj jmenuju se Roman je mi 16 let pochazím z Karlovarského kraje přesně Karlovy Vary studuju školu v sokolově na kuchaře. Ve volném čase se učím nebo hraju hry jako je cs 1.6 chodím ven s kamarádama když něco dobré davaj v kinu tak zajdu do kina jezdím na skejtu už nakej ten patek