• Stránka 1 z 1
[Zamietnuté] Žiadosť o práva / Jailbreak
Zdravím, rád by som požiadal o admin práva na Jailbreak.
Nick v hre: Gontky
Nick na fóre: Gontky02
Profil na fóre: ucp.php
Vek: 18
Steam nick : Gontky
Steam ID: STEAM_0:0:536078506
Hlstats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833/ ... ayer=11403
Nejaké bany alebo prehrešky:
Určite som nejaký ten ban dostal keď som začínal hrať cs, ale poučil som sa z nich a snažím byť vzorovým hráčom.
Niečo o sebe:
Volám sa Tobiáš, pochádzam z malej dedinky pri Starej Ľubovni. Študujem na strednej hotelovej akadémií. Aktívne hrávam futbal a celkovo rád športujem. K mojím veľkým záľubám patrí aj airsoft a všetko s tým spojené. Cs-ko už hrávam nejaký ten piatok, približne sú to štyri roky a stále ním vypĺňam voľný čas, ktorý si nájdem každý deň. Samozrejme, nesedím celé dni len pri počítači ale taktiež sa stretávam s priateľmi alebo chodím do prírody.
Prečo by som chcel adminovať?:
Adminovať by som chcel práve preto, pretože sa dennodenne stretávam s hráčmi, ktorí pravidlám buď nerozumejú alebo ich nerešpektujú a kazia tým hru ostatným. Osobne si myslím, že pravidlá ovládam veľmi dobre a preto by som ich vedel usmerniť, poprípade im pomôcť porozumieť a ujasniť nejasnosti. Nerobí mi problém komunikovať a rád pomôžem ostatným hráčom ak by o to mali záujem.
Za skorú odpoveď vopred ďakujem a dúfam v jej kladné vybavenie. Prajem pekný zvyšok dňa
Nick v hre: Gontky
Nick na fóre: Gontky02
Profil na fóre: ucp.php
Vek: 18
Steam nick : Gontky
Steam ID: STEAM_0:0:536078506
Hlstats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833/ ... ayer=11403
Nejaké bany alebo prehrešky:
Určite som nejaký ten ban dostal keď som začínal hrať cs, ale poučil som sa z nich a snažím byť vzorovým hráčom.
Niečo o sebe: