• Stránka 1 z 1
[Z]Žádost o práva
Ahoj, rád bych požádal o admin práva na Aim / DM serverech.
Nick ve hře: Kubasss
Nick na fóru: Kubasss37
Profil na fóru: Kubasss37
Věk: 19
Steam nick: Kubasss37
Steam ID: STEAM_1:1:543241348
Nějaké bany nebo prohřešky (GS, jiný portál): Nejsem slušný člověk, zatím jsem žádný problém neměl / Ano dostal jsem nějaký ten ban za nadávky, mrzí mě to, poučil jsem se.
Něco o sobě: Ahoj, jmenuji se Kuba jsem studen v Praze.Momentálně jsem zaměstnán v rodinném podniku. Ve volném čase navštěvuji kino , podívám si kvalitní film, studuji fyziku , chodím ven s přáteli a v neposlední řadě si zahraju CS.
Proč bych chtěl na GS admin? : Chci se podílet na chodu portálu, pomáhat, kde se jen bude dát a snažit se být pro portál přínosem.
Děkuji za čas věnovaný přečtení žádosti a věřím v její kladné vyřízení.
Nick ve hře: Kubasss
Nick na fóru: Kubasss37
Profil na fóru: Kubasss37
Věk: 19
Steam nick: Kubasss37
Steam ID: STEAM_1:1:543241348
Nějaké bany nebo prohřešky (GS, jiný portál): Nejsem slušný člověk, zatím jsem žádný problém neměl / Ano dostal jsem nějaký ten ban za nadávky, mrzí mě to, poučil jsem se.
Něco o sobě: Ahoj, jmenuji se Kuba jsem studen v Praze.Momentálně jsem zaměstnán v rodinném podniku. Ve volném čase navštěvuji kino , podívám si kvalitní film, studuji fyziku , chodím ven s přáteli a v neposlední řadě si zahraju CS.
Proč bych chtěl na GS admin? : Chci se podílet na chodu portálu, pomáhat, kde se jen bude dát a snažit se být pro portál přínosem.
Děkuji za čas věnovaný přečtení žádosti a věřím v její kladné vyřízení.
- Kubasss37
- Kolemjdoucí
[Z]Žádost o práva
A uz jsi vyzkousel treba tohle? 

-
Rumcajz - Patriot
Re: Žádost o práva
Ahoj, se SID, které jsi zde vypsal mi to v žádné sekci, na kterou si žádáš nikoho nenašlo...ani podle nicku. Taky žádost odfláknutá/zkopírovaná. Nahlašuj do sekce Porušení pravidel, dohledej si řádně SID, hlstats a za měsíc to můžeš zkusit znovu.
Zamítnuto.
Zamítnuto.