• Stránka 1 z 1
[Z] I Love My Thai Girlfriend R:3/ Jailbreak
Nick na serveru: I Love My Thai Girlfriend R:3
SID: STEAM_0:1:84619274
Sekce, na které chci práva: Jailbreak
Věk: 21
Mé HlStats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_186497 ... ayer=34026
Bany, které jsem dostal: žádný bany o kterých bych věděl...
Něco o mně: Jmenuji se Tomáš, bydlím v Libereckém kraji, jezdím rád na motorce, rád se hrabu v autech a pracuji jako servisní technik. Ve volném čase hraji Jailbreak protože mě to prostě baví.
Proč právě já: Jsem zvyklý komunikovat s lidmi z práce a dělat rozhodnutí za které se podepíší vlastní rukou a ručim za to. Jak už jsem psal z minule žádosti: většinou hraji přes noc a vídám málo adminů a najde se spousty lidí co kazí hru FK atd.. jinak beru to když někdo dá volnější kolo.. Jinak zkušenosti s adminováním mám pár let dozadu na nejmenovaném portálu. a JB hraji ještě od 1.6 to byly ještě takové kořeny začátků:)
Zkušenosti s CS:GO: CSGO hraji dlouho ani nevím kolik let přesně ale víc jak 5 let to bude(do toho je započítán i JB), takže obecně co se týče hry, serveru tak vím co a jak funguje...
Případné poznámky: Žádám tedy znovu po měsící jak mi pan Hl. admin psal, zlepšil jsem vše si myslím a akorát jsem nahlásil 4 hráče z 5 protože toho 5tého rebelanta jsem nemohl prostě najít nebo jsem nestihl zachytit důkaz...
SID: STEAM_0:1:84619274
Sekce, na které chci práva: Jailbreak
Věk: 21
Mé HlStats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_186497 ... ayer=34026
Bany, které jsem dostal: žádný bany o kterých bych věděl...
Něco o mně: Jmenuji se Tomáš, bydlím v Libereckém kraji, jezdím rád na motorce, rád se hrabu v autech a pracuji jako servisní technik. Ve volném čase hraji Jailbreak protože mě to prostě baví.