• Stránka 1 z 1
[Zamítnuto] Matthew. / Jailbreak
Nick na serveru: Matthew.
SID: STEAM_1:0:164684660
Sekce, na které chci práva: Jailbreak
Věk: 16
Mé HlStats: KLIK
Bany, které jsem dostal: KLIK - můj jediný naprosto oprávněný ban, byl jsem zbrklý a nepřečetl jsem si pravidla TTT, když jsem ho chtěl zkusit hrát, z chyby jsem se ponaučil.
Něco o mně: Čau, jmenuju se Matyáš, je mi 16 a jsem z Prahy. Studuju na Střední policejní škole MV v Praze a mezi moje volnočasové aktivity patří skateboarding. Nemám problém se otevřeně bavit s lidmi a vést konverzace. Umím si ze sebe udělat srandu a jsem spíše pro rozumná řešení, než nějaký zbytečný dohadování a následný konflikt.
Proč právě já: Jsem férový a čestný hráč, který dokáže pomoci lidem, když pomoc potřebují a naopak pokárat ty, kteří hrají v rozporu s pravidly. V minulosti jsem působil v adminteamu na úspěšném Minecraft serveru, který už ukončil svoji působnost - mám zkušenosti s pracováním v týmu a celkově s právy na nějakém serveru.
Zkušenosti s CS:GO: Hru hraju zhruba 5 let, na aktuálním účtu mám nahráno přes 1900 hodin a můj nejvyšší dosažený rank v MM byl MGE.
Případné poznámky: Vím, že jsem za poslední dobu nenahlásil do PP nikoho, proto se chci zeptat, zda by nestačila starší nahlášení, mám jich celkem dost.
Děkuji
SID: STEAM_1:0:164684660
Sekce, na které chci práva: Jailbreak
Věk: 16
Mé HlStats: KLIK
Bany, které jsem dostal: KLIK - můj jediný naprosto oprávněný ban, byl jsem zbrklý a nepřečetl jsem si pravidla TTT, když jsem ho chtěl zkusit hrát, z chyby jsem se ponaučil.
Něco o mně: Čau, jmenuju se Matyáš, je mi 16 a jsem z Prahy. Studuju na Střední policejní škole MV v Praze a mezi moje volnočasové aktivity patří skateboarding. Nemám problém se otevřeně bavit s lidmi a vést konverzace. Umím si ze sebe udělat srandu a jsem spíše pro rozumná řešení, než nějaký zbytečný dohadování a následný konflikt.