• Stránka 1 z 1
[Prijatý] JB / Lam1k
Zdravím, rád bych si požádal o práva na JB sekci.
Nick v hre : Lam1k
Nick na fóre : Lam1k
Vek : 20
Steam nick : Lam1k
Steam ID : STEAM_0:1:94190108
Hlstats : hlstats
Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): Ne
Niečo o sebe : Jmenuji se Jakub, je mi 20 let, pocházím z jednoho krásného lázeňského města v ústeckém kraji. Momentálně studuji a k tomu ještě podnikám, rád se učím novým věcem, jsem zastánce sportů z pohledu diváka, občas si jdu "čutnout a pinknout" s kamarády když se najde čas. Rád cestuji, mým největším cílem v životě je procestovat celý svět, podívat se reálně do kultury ostatních zemí, třeba si i porovnat jak si žijeme my a jak žijí ostatní. Ve volném čase nepohrdnu ani hraní her i přes křik mé milované
Prečo by som chcel na GS adminovať? : Už jsem tu dřív jako admin působil, vzdal jsem se toho krásného momentu právě z důvodu časové tísni, ale v momentalní situaci si myslím že by se vše mohlo vrátit zpět do starých kolejíí a já bych mohl opět lovit zločince na serverech
Děkuji za přečtení.
Nick v hre : Lam1k
Nick na fóre : Lam1k
Vek : 20
Steam nick : Lam1k
Steam ID : STEAM_0:1:94190108
Hlstats : hlstats
Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): Ne
Niečo o sebe : Jmenuji se Jakub, je mi 20 let, pocházím z jednoho krásného lázeňského města v ústeckém kraji. Momentálně studuji a k tomu ještě podnikám, rád se učím novým věcem, jsem zastánce sportů z pohledu diváka, občas si jdu "čutnout a pinknout" s kamarády když se najde čas. Rád cestuji, mým největším cílem v životě je procestovat celý svět, podívat se reálně do kultury ostatních zemí, třeba si i porovnat jak si žijeme my a jak žijí ostatní. Ve volném čase nepohrdnu ani hraní her i přes křik mé milované