Zde si můžete zažádat o odemčení slotu na další postavu.

[Schváleno] Žádost o postavu. ( NOVÁ POSTAVA PO CK )

Příspěvekod Maksik » 10 kvě 2020, 01:43

Steam: https://steamcommunity.com/profiles/76561198223691556
Aktuální počet postav: 0
Jméno postavy: John Salieri
Datum narození postavy: 21.5 1975
Vlastnosti postavy: Trpělivý , Ambiciozní
Příběh postavy:
Narodil jsem se v Californii konkrétně v roce 1975, můj táta byl mafián kterýž se narodil taky v Californii vím zní to divně,ale až jeho dědeček se narodil na Sicílii. Můj Taťka ale chtěl abych se nedal na stejnou dráhu, tudíž jsem plnil jeho přání a šel jsem na lékařskou fakultu, měl jsem dělat doktora ale taťku v posledním ročníku lekařské fakulty zavřeli. A já začal postupně cítit že se chci pomstít, zkontaktoval jsem tedy lidi se kterýma táta pracoval a ti mě 2 roky zasvěcovali v bussinesu mafie, když jsem již byl dle jejich slov hoden být právoplatným členem mafie tak mě zavedli k Donovi, který mě přijal za právoplatného člena. Když mě příjmal tak zapálil obrázek Ježíše Krista, a zeptal se mě zda-li vím co se s ním stalo, odpověděl jsem mu že ano, že byl ukřižovaný. A samotný Don mi řekl že pokuď poruším některé z pravidel skončím jako on, že shořím v pekle. V tu dobu jsem si začal uvědomovat že vstupuji do nového života, do života plného nasilí drog a špíny. A i přesto mě to nevadilo přeci jen, chtěl jsem pomstít mého Tatínka kterého federálové denně vyslíchali. Plynul čas já jsem již za sebou něco u Mafie měl zažito, a najednou si čtu v poklidu ráno noviny a tam se psalo o tom že utekl nějáký vězeň z té věznice kde byl táta, začal jsem zjištovat o tom více a najednou jsem se doslechl že to byl zrovna můj Taťka. Nevěděl jsem co mám dělat jelikož jsem počítal s tím že budou chtít i mě dostat do vězení. V dobu jsem si řekl že je čas se přestěhovat a začít svojí rodinu, Přestěhoval jsem se do Los Santos kde jsem si našel ženu Chloe Briefrevou, Se kterou jsem si udělal dítě které se jmenovalo Lucas a narodil se