• Stránka 1 z 1
[Zamietnuté]Žádosť o admina
Názov: Jailbreak
Nick v hre: Chcesfacku
nick v fóre: chcesfacku
Profil na fóre: ucp.php
Vek: 16
Steam nick: "_Kukuričný -adapt
Steam ID: STEAM_0:1:516563520
HLstats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_1674/h ... ayer=10468
Niake bany alebo prehrešky: Mal som raz ban na 48h. hneď keď som to prví raz zapol ale to som ešte nevedel nič a na druhý deň znova ale na 24h. to isté za Fk. ale už som sa poučil už takú chybu znovu neurobím.
Niečo o sebe: No mam 16 rokov a Jailbreak hrávam už nejaký ten piatok. Hrávam to tak 4-7h denne a naozaj ma to baví chcel by som to už posunúť na výší level. Chcem aj pomáhať novím hráčom a podieľať sa na zlepšovaní serveru. Študujem na poľovníckej škole v Banskej Bystrici. Svoj voľní čas trávim buď hraním c.s 1.6 Jailbreak a ak nehrám tak pomáham rodičom alebo som von z kamošmi.
Prečo by som chcel na GS adminovať?: Ako som už spomínal chcem sa posunúť na viší level a chcem sa aj podieľať na zlepšovaní serveru. Chcem pomáhať novím hráčom a aby sa na serveri Jailbreak každému parádne hralo.
To to je už moja 3 žiadosť o admina verím že už sa mi to podarí a prímete ma za brata admina. aby som mohol pomáhať hráčom a GS serverom.
Ďakujem za čas venovaný prečitaniu žiadosti a verím jej kladné vybavenie
Nick v hre: Chcesfacku
nick v fóre: chcesfacku
Profil na fóre: ucp.php
Vek: 16
Steam nick: "_Kukuričný -adapt
Steam ID: STEAM_0:1:516563520
HLstats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_1674/h ... ayer=10468
Niake bany alebo prehrešky: Mal som raz ban na 48h. hneď keď som to prví raz zapol ale to som ešte nevedel nič a na druhý deň znova ale na 24h. to isté za Fk. ale už som sa poučil už takú chybu znovu neurobím.