Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[V riešení...]Jailbreak/snapik

Příspěvekod AEZAKMI » 07 zář 2020, 21:10

Zdravím, touto žádostí bych si rád požádal o práva na Jailbreak servery.

Nick ve hře : snapik

Nick na forku : AEZAKMI

Věk : 19

Steam nick : Vipkos

Steam ID : STEAM_0:0:523036867

Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833/hlstats.php?mode=playerinfo&player=44289

Nějaký ty bany nebo prohřešky ( GS nebo jiný portál ) : Nevím o ničem, možná nějaký ten v minulosti ale to si už nepamatuji to už bude pát let zpátky určitě.

Něco o mně : Jmenuji se Franta, studuji 4 rokem na průmce v Pardubicích obor Grafik, tudíž tento rok mě čeká maturita :). Rád sportuji, snažím se v poslední době chodit do fitka, i když to na mě zatím není vidět :D. Samozřejmě si rád zahraji nějakou tu gamesku, např. csko, u kterého trávím nejvíce svého času. Jsem upřímný a klidný člověk, kterého jen tak něco nerozhodí.

Proč bych chtěl na GS adminovat? : Důvodů je hned několik v první řadě, chci zamezit kazení hry s nerespektování pravidel na těchto serverech. Proč zrovna tady? Protože jinde JB se už moc nehraje na 1.6 a ani jinde nehraji. Pár adminů už tu poznám, některé i ještě z dob, kdy byl JB9 a hrál jsem zde ještě jako malý kluk. Myslím si, že hraju JB dost dlouho na to, abych alespoň dostal šanci si to vyzkoušet, byl bych za to rád. To jsem ale odbočil hodně od tématu, hlavní důvodem, proč bych chtěl zde adminovat je, že mě baví pomáhat ostatním.

Tím bych to asi zakončil, děkuji za přečtění týhle snad né hodně nudný žádosti a prosím Vás o šanci stát se členem Vašeho Teamu.

S pozdravem snapik
AEZAKMI
Kolemjdoucí
Kolemjdoucí

[V riešení...]Jailbreak/snapik

od Rumcajz » 07 zář 2020, 21:10

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz

Re: Jailbreak/snapik

Příspěvekod Knedlajs » 09 zář 2020, 00:36 VIP