Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[Zamítnuto] Žádost o práva na 1v1 Areny #1

Příspěvekod Malamut » 11 zář 2020, 16:24

Nick na serveru: MaLamut
SID: STEAM_1:0:442377052
Sekce, na které chci práva: 1v1 Arény #1
Věk: 16 let
Mé HlStats:
Bany, které jsem dostal: žádné.
Něco o mně: Pocházím z Říčan, nedaleko Prahy. Je mi 16 let zajímám se o techniku jako je například IT, k mojím koníčkům patří také hraní počítačových her. Studuji na Střední škole gastronomické a hotelové, obor kuchař-číšník.

Proč právě já: Tuto pozici jsem si vybral z toho důvodu že si myslím že se na tuto pozici hodím ačkoliv mám už menší zkušenosti s Adminováním a řízení serverů, respektive málo lidí si uvědomuje že každý server má svoje pravidla ale na druhou stranu málo lidí ví že se pravidla mají též dodržovat. Jsem ochotný člověk dokážu si říci že i přátelský :-D, a pro mě každý problém není problém ale je to pro mě věc, která se dá vyřešit v klidu... a když né v klidu tak to musí jít po zlém.
(např. kick, slay, ban.)
Jsem tu skoro měsíc a myslím si že jsem si vybral správný portál, a rád bych byl případným pomocníkem či strážcem? :D
Toť vše.

Zkušenosti s CS:GO: CS:GO hraji už pár měsíců ačkoliv jsem začínal s Counter Strikem 1.6, na té jsem též nějákou dobu pobyl...

Případné poznámky: Žádné
- věk 16 let
- Praha
Malamut
Kolemjdoucí
Kolemjdoucí

[Zamítnuto] Žádost o práva na 1v1 Areny #1

od Rumcajz » 11 zář 2020, 16:24

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz

Re: Žádost o práva na 1v1 Areny #1

Příspěvekod Malamut » 12 zář 2020, 16:24

Malamut píše:Nick na serveru: MaLamut
SID: STEAM_1:0:442377052
Sekce, na které chci práva: 1v1 Arény #1
Věk: 16 let
Mé HlStats:http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_187068/hlstats.php?mode=playerinfo&player=267623
Bany, které jsem dostal: žádné.