Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[Přijat] gotweN / Aim

Příspěvekod FROZENNko » 10 zář 2020, 19:03 VIP

Nick na serveru: gotweN

SID: STEAM_1:1:454424033

Sekce: Aim

Věk: 18

Moje HlStats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_187068 ... yer=196916

Bany, které jsem dostal (Kdekoliv na GS): Nejsem si jistý, jestli mám nějaký ban to fakt nevím ale asi ne. Jedině na Aimu jsem nedávno dostal 1 kick za blbosti s pusou v mikrofonu.

Něco o mně: Ahoj, moje jméno je Josef a je mi 18 let, v Lednu mi bude 19. Narodil jsem se v Českých Budějovicích. Od malička jsem bydlel na Vysočině v paneláku a od svých 10 let bydlím v rodinném domě co jsme si postavili a jsem stále z Vysočiny. Ještě studuji na střední odborné škole na oboru truhlář. Nyní jsem ve třetím ročníku. Už bych byl pryč ale v prváku jsem měnil obor na truhláře, takže teprve teď jsem ve třeťáku. Sám ještě nevím, zda půjdu dělat nástavbu ale to se ještě uvidí. Mezi moje koníčky patří převážně sport. Hrál jsem fotbal od 7 let až do teď ale už ho teď nehraji, protože mívám zranění s kotníkem konkrétně vazy v kotníku. Samozřejmě fotbal závodně. Jinak jezdím na kole, běhám a občas zajdu do posilky. O prázdninách jsem byl na brigádě, kde jsem dělal montáže. Momentálně nemám zrovna dobrý PC.. Cs:Go jedu na 60-80 fps ale hrát se to dá úplně v pořádku. Šetřím si na herní PC, takže možná po vánocích bych ho mohl mít kolem února.

Proč právě já: Chtěl bych na serveru omezit věčné nadávky co tam jsou a samozřejmě i omezit hackovaní. Vždycky, když se připojím na server, tak slyším nadávky na sebe a když jim řeknu, aby toho nechali, tak mě pošlou někam. S adminováním mám docela velké zkušenosti, protože jsem byl admin na 1.6 na jednom portále, který už bohužel není. To samé na jednom portále v Cs:Go, který už také bohužel není a tam jsem taky adminoval, takže nemám problém najít hackera, který to dokáže i malinko skrývat. Na arénách se najdou hackeři, ale hlavně mě štvou ty lidi co neustále nadávají.