• Stránka 1 z 1
[Vyřešené] žiadosť o práva
Nazov: Furien#1
Ahoj, rád by som požiadal o admin práva na Furien serveroch.
Nick v hre : Jaeger
Nick na fóre : JaegerF1
Vek : 17
Steam nick : kzipex
Steam ID : STEAM_0:0:545905506
Mal som niejake bany na Furiene za nadavky, mrzí ma že som niekedy vulgárny kedže za niektorych hračov ktory lezú po txt a nedá sa zohnať nejaky admin, jedine simplex a ten tiež nema boh vie vela času tak sa niekedy dokažem rozčuliť, je mi to ľuto a už sa budem snažiť sa kontrolovať.
Niečo o sebe : Ahoj volám sa Andrej, som z kraju košice, môje obľubene aktivity su, cs 1.6, mmorpg hry a tak dalej, často som na servere niekedy aj cely den podla toho či tam niekto hraje, mám 17 rokov a študujem autoopravara, na rok mam už 18 rokov a pôjdem do zahraničia si privyrobiť nejake peniaze ale to už je vedlajšie, bol by som veľmi rad ak by ste ma prijali to vašho admin teamu, alebo aspon zobrali za akademika aby som vam ukazal že som toho titulu hodny, tsko mam môžem prisť pokecať s niekym ak sa bude dať.
Prečo by som chcel na GS adminovať? : Na furiene veľmi často vidim adminov tak by som chcel tiež slúžiť a pomahať adminom plniť ich pracu, hrával som furien pred nejakymi rokmi čo boli ešte 10 furien serverov a bolo dosť veľa adminov teraz už maločo stretavam tak by som sa chcel k nim pridať bude to pre mna menši sen byť adminom dakujem
Ďakujem za čas venovaný prečitaniu žiadosti a verím v jej kladné vybavenie.
Ahoj, rád by som požiadal o admin práva na Furien serveroch.
Nick v hre : Jaeger
Nick na fóre : JaegerF1
Vek : 17
Steam nick : kzipex
Steam ID : STEAM_0:0:545905506
Mal som niejake bany na Furiene za nadavky, mrzí ma že som niekedy vulgárny kedže za niektorych hračov ktory lezú po txt a nedá sa zohnať nejaky admin, jedine simplex a ten tiež nema boh vie vela času tak sa niekedy dokažem rozčuliť, je mi to ľuto a už sa budem snažiť sa kontrolovať.