Příspěvků: 7
• Stránka 1 z 1
Nekolik nametu ke zlepseni DD2 serveru
Zdravim panove,
mam nekolik nametu k premysleni/diskuzi na zlepseni fungovani (nejen) DD2 publicu, ktere se mi osvedcily pri adminovani a sprave OAO Dust 2 serveru, sveho casu nejnavstevovanejsiho DD2 Publicu v okoli (32 hracu v podstate cele odpoledne a vecer kazdy den), jsou to navrhy na zlepseni kvality zivota i hry:
A. server rule, ze Tcka nemaji co delat na t spawne po uplynuti prvnich 30 vterin kola (jinak se autorizuje zasah admina, zpravidla nejdriv warning, pak slap, pak slay a nakonec kick)
B. mod, ktery zabije vsechny tcka na mape po uplynuti casu bez plantu a vsechny ctcka na mape ve chvili, kdy vybuchne bomba. Oboje se pocita jako regulerni smrt. Je to famozni opatreni proti campingu, ktere stimuluje tcka opravdu usilovat o plant a ctcka opravdu clutchovat. Vyborne by prospelo aktualnimu DD2 Publicu.
C. zmena pocitani skore a "ranku" podle k/d, protoze to pouze motivuje k tomu, aby hrac hral na sebe a na killy, nikoli pro team a misi. Opet vede ke campingu a primarne k nechuti znacne casti tcek se nejak angazovat v koordinovanem utoku na site, naopak frekventovany je camp, baitovani spoluhracu pro vlastni tradekill a podobne "radosti".
Co Vy na to, tesim se na feedback!
mam nekolik nametu k premysleni/diskuzi na zlepseni fungovani (nejen) DD2 publicu, ktere se mi osvedcily pri adminovani a sprave OAO Dust 2 serveru, sveho casu nejnavstevovanejsiho DD2 Publicu v okoli (32 hracu v podstate cele odpoledne a vecer kazdy den), jsou to navrhy na zlepseni kvality zivota i hry:
A. server rule, ze Tcka nemaji co delat na t spawne po uplynuti prvnich 30 vterin kola (jinak se autorizuje zasah admina, zpravidla nejdriv warning, pak slap, pak slay a nakonec kick)
B. mod, ktery zabije vsechny tcka na mape po uplynuti casu bez plantu a vsechny ctcka na mape ve chvili, kdy vybuchne bomba. Oboje se pocita jako regulerni smrt. Je to famozni opatreni proti campingu, ktere stimuluje tcka opravdu usilovat o plant a ctcka opravdu clutchovat. Vyborne by prospelo aktualnimu DD2 Publicu.
C. zmena pocitani skore a "ranku" podle k/d, protoze to pouze motivuje k tomu, aby hrac hral na sebe a na killy, nikoli pro team a misi. Opet vede ke campingu a primarne k nechuti znacne casti tcek se nejak angazovat v koordinovanem utoku na site, naopak frekventovany je camp, baitovani spoluhracu pro vlastni tradekill a podobne "radosti".
Co Vy na to, tesim se na feedback!
- Mastermind
- Kolemjdoucí
- Příspěvky: 7
- Registrován: 22 říj 2020, 11:14
Nekolik nametu ke zlepseni DD2 serveru
A uz jsi vyzkousel treba tohle? 

-
Rumcajz - Patriot
- Příspěvky: 97323
- Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22
Re: Nekolik nametu ke zlepseni DD2 serveru
Btw mirnejsi varianta k B je neco jako tenhle plugin, taky funguje, ale ne tak spolehlive
:
https://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=895990

https://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=895990
- Mastermind
- Kolemjdoucí
- Příspěvky: 7
- Registrován: 22 říj 2020, 11:14
Re: Nekolik nametu ke zlepseni DD2 serveru
C. som navrhoval aj ja, A. som navrhol aby to riešil plugin - oboje neprešlo u vedenia
B. zaujímavé ale neprešli už menej invazívne návrhy
Prajem veľa šťastia so zlepšovaním našich serverov!
B. zaujímavé ale neprešli už menej invazívne návrhy
Prajem veľa šťastia so zlepšovaním našich serverov!

-
ZelezoBeton - Profesionál
- Příspěvky: 839
- Registrován: 09 led 2017, 18:26
- Bydliště: San Francisco Armory
Re: Nekolik nametu ke zlepseni DD2 serveru
Ahoj,
jsem rád, že po delší době čtu konstruktivní návrh na zlepšení serveru, ovšem na věci mám trošku jiný názor.
Ad A.: Takové pravidlo v zásadě částečně platí, hráči se mají snažit dobýt nějaký bombsite a samozřejmě plantnout. Problém však vidím v tom, že kolo má 2 minuty - přeci jen T tlačí ten čas i tak, CT nemusí nikam pushovat a naopak čas, kdy T kempí na spawnu, mohou CT využít pro svůj lepší positioning. Navíc pokud T ví, že mu 3 CT vypushují každé kolo třeba long, nevidím nic špatného v tom, že si na ně prostě to T chvíli počká (i když na spawnu), prostě je to taky taktika, proto jsou tam ty 2 minuty na kolo. Pokud někdo bude úmyslně kempit s AWP na spawnu třeba minutu a koukat jen do dveří nebo podobně, měl by dostat od admina slay a případně ban za neplnění povinností, to platí již teď.
Ad B.: Pokud by se to dobře nastavilo, možná. Jenže musíš uznat, že v situaci 1v5 třeba s 30 HP nemá cenu úplně zkoušet prakticky nerealizovatelný clutch a ztratit tím zbraň v poměrně vysoké finanční hodnotě. Něco jiného jsou situace 1v2 >50HP, kdy CT savuje pistolku, tam s tím souhlasím.
Ad C.: Rank je spíše taková "blbost" a osobně v tom nevidím moc smysl nějak to huntit, nevěděl jsem, že se to bere až tak seriózně
Možnost by tam nejspíš byla, ovšem tady je zase další problém, a to podle jakých kritérií to chceš počítat? Je tu možnost přidávat body za plant (jenže to udělá jeden hráč) a implementace typu, že hráčovi to připíše x bodů, když se plantnulo a někdo byl živý atd atd., by byly zbytečně složité a navíc neefektivní, jednoduše nelze posoudit vliv jednotlivých zásluh, proto je i "Rating 2.0" užívaný v pro-scéně lehce zkreslující. Navíc v kompetitivním hraní je daleko víc parametrů, které se dají lépe uvážit. Za mě není možné tak jednoduše vyhodnotit impact jednotlivých hráčů v kole, pokud tě napadne jak, jsem otevřen diskusi. 
jsem rád, že po delší době čtu konstruktivní návrh na zlepšení serveru, ovšem na věci mám trošku jiný názor.
Ad A.: Takové pravidlo v zásadě částečně platí, hráči se mají snažit dobýt nějaký bombsite a samozřejmě plantnout. Problém však vidím v tom, že kolo má 2 minuty - přeci jen T tlačí ten čas i tak, CT nemusí nikam pushovat a naopak čas, kdy T kempí na spawnu, mohou CT využít pro svůj lepší positioning. Navíc pokud T ví, že mu 3 CT vypushují každé kolo třeba long, nevidím nic špatného v tom, že si na ně prostě to T chvíli počká (i když na spawnu), prostě je to taky taktika, proto jsou tam ty 2 minuty na kolo. Pokud někdo bude úmyslně kempit s AWP na spawnu třeba minutu a koukat jen do dveří nebo podobně, měl by dostat od admina slay a případně ban za neplnění povinností, to platí již teď.
Ad B.: Pokud by se to dobře nastavilo, možná. Jenže musíš uznat, že v situaci 1v5 třeba s 30 HP nemá cenu úplně zkoušet prakticky nerealizovatelný clutch a ztratit tím zbraň v poměrně vysoké finanční hodnotě. Něco jiného jsou situace 1v2 >50HP, kdy CT savuje pistolku, tam s tím souhlasím.
Ad C.: Rank je spíše taková "blbost" a osobně v tom nevidím moc smysl nějak to huntit, nevěděl jsem, že se to bere až tak seriózně


187
-
polskasila - CS:GO HLSA
- Příspěvky: 2368
- Registrován: 01 úno 2015, 10:35
- Bydliště: /id/luk27official
Re: Nekolik nametu ke zlepseni DD2 serveru
A - mňa len napadlo, či by sa nedál nastaviť camp meter na začiatku kola, pokiaľ by sa nachádzal na T spawne určitý čas.
C - pokiaľ viem, tak to je asi na všetkých GS serveroch, preto aj vznikajú situácie, kde sa hráči sťažujú, že majú skóre 30:5 a majú ešte mínus pointov. Zase tu dochádza k tomu, že si ostatní hráči zakladajú "smurf" účty , tým dosť poškodia ostatným, kedže 1 smrť od takéhoto hráča sa rovná 10killom, keď nie viac. Nehovorím, že je to zlé nastavené, praveže naopak, no nasere to.
C - na OAO jsme pouzivali ranking, ktery v zasade rankoval hrace tak, ze po zabiti kazdeho hrace mu to pridalo skore, cim vetsi mezi nimi byl aktualni rozdil v zebricku, tim vetsi skore obdrzel, naopak pokud hrace napr. z Top10 zabil hrac nekde uplne na konci tabulky, tak ten drop ve skore pro toho Top hrace byl mnohem vetsi, nez kdyby ho zabil jiny hrac z Top10. To vedlo k situacim, kdy treba Top1 hrac tabulky musel mit k/d tak 3, aby si jen udrzel aktualni skore, true challengeTakhle byli na vrcholu pyramidy skutecne ti hraci, kteri konzistentne outperformovali vsechny ostatni i sebe sami navzajem. A tak to prvenstvi v zebricku fakt neco znamenalo. Ted uz si ale nevybavim specificke nastaveni, urcite na to byl konkretni plugin.
C - pokiaľ viem, tak to je asi na všetkých GS serveroch, preto aj vznikajú situácie, kde sa hráči sťažujú, že majú skóre 30:5 a majú ešte mínus pointov. Zase tu dochádza k tomu, že si ostatní hráči zakladajú "smurf" účty , tým dosť poškodia ostatným, kedže 1 smrť od takéhoto hráča sa rovná 10killom, keď nie viac. Nehovorím, že je to zlé nastavené, praveže naopak, no nasere to.
- Mastermind
- Kolemjdoucí
- Příspěvky: 7
- Registrován: 22 říj 2020, 11:14
Re: Nekolik nametu ke zlepseni DD2 serveru
A - mňa len napadlo, či by sa nedál nastaviť camp meter na začiatku kola, pokiaľ by sa nachádzal na T spawne určitý čas.
C - pokiaľ viem, tak to je asi na všetkých GS serveroch, preto aj vznikajú situácie, kde sa hráči sťažujú, že majú skóre 30:5 a majú ešte mínus pointov. Zase tu dochádza k tomu, že si ostatní hráči zakladajú "smurf" účty , tým dosť poškodia ostatným, kedže 1 smrť od takéhoto hráča sa rovná 10killom, keď nie viac. Nehovorím, že je to zlé nastavené, praveže naopak, no nasere to.
C - na OAO jsme pouzivali ranking, ktery v zasade rankoval hrace tak, ze po zabiti kazdeho hrace mu to pridalo skore, cim vetsi mezi nimi byl aktualni rozdil v zebricku, tim vetsi skore obdrzel, naopak pokud hrace napr. z Top10 zabil hrac nekde uplne na konci tabulky, tak ten drop ve skore pro toho Top hrace byl mnohem vetsi, nez kdyby ho zabil jiny hrac z Top10. To vedlo k situacim, kdy treba Top1 hrac tabulky musel mit k/d tak 3, aby si jen udrzel aktualni skore, true challengeTakhle byli na vrcholu pyramidy skutecne ti hraci, kteri konzistentne outperformovali vsechny ostatni i sebe sami navzajem. A tak to prvenstvi v zebricku fakt neco znamenalo. Ted uz si ale nevybavim specificke nastaveni, urcite na to byl konkretni plugin.
C - pokiaľ viem, tak to je asi na všetkých GS serveroch, preto aj vznikajú situácie, kde sa hráči sťažujú, že majú skóre 30:5 a majú ešte mínus pointov. Zase tu dochádza k tomu, že si ostatní hráči zakladajú "smurf" účty , tým dosť poškodia ostatným, kedže 1 smrť od takéhoto hráča sa rovná 10killom, keď nie viac. Nehovorím, že je to zlé nastavené, praveže naopak, no nasere to.
http://steamcommunity.com/profiles/76561198413472904
-
LynxQ - Drbna
- Příspěvky: 338
- Registrován: 18 zář 2017, 18:10
- Bydliště: Rokfortská stredná škola čarodejnícka / internát
Re: Nekolik nametu ke zlepseni DD2 serveru
- Určitě by se tam něco takového dát mohlo, nicméně proč ti vadí, že je někdo po 30 sekundách na spawnu? Ať už jen probíhá, brání stranu (třeba od longu), nebo jen čumí na mid. Navíc vždy může admin zasáhnout a hráči říct, ať se hýbe a víc hraje.
- Pokud má někdo AWP a zůstane v situaci 1v5, nemůže ho nikdo nutit, aby na ten plant šel. Jestli někdo opakovaně nejde ani za např. situace 1v1, admin má právo zasáhnout a dát mu klidně slay/kick/ban.
- Změnit rank systém samozřejmě problém není. Promyslet to ale do detailů tak, že to bude dávat smysl a bude super, je o trošku těžší záležitost. S resetem stávajících ranků třeba uděláme i ono vylepšení rank systému.
-
Gustik - Vedení Gamesites.cz
- Příspěvky: 2359
- Registrován: 23 led 2013, 15:34
Příspěvků: 7
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků