Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[Přijat] Pokemod/Fun servers

Příspěvekod Bl4ckH0rs3 » 25 říj 2020, 19:46

Sewas,

Idem sa skúsiť v texte nižšie uchádzať o post admina na fun serveroch

Nick v hre : Bl4ckH0rs3
Nick na fórku : Bl4ckH0rs3
Profil na fórku: https://www.gamesites.cz/forum/bl4ckh0rs3-u57157.html
Vek : 20 (farbu som nevedel fixnúť )
Steam nickname: DaW^Bl4ck*H0rs3^
Steam ID : STEAM_0:0:201544866
Hlstats: : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_66440/hlstats.php?mode=playerinfo&player=3580

Voľákie bany alebo podobné veci, čo nevyzdvihnú túto žiadosť: Kedysi dávno som mal pár banov, avšak ako som začal hrávať na steame, či už na tomto, alebo na tom, ktorý som mal ešte pár rokov dozadu, tak sa tieto moje občasné výlevy prestali vyskytovať.

Niečo o sebe: Volám sa Palo, bývam v dedine na strednom Slovensku, vyštudoval som Strednú odbornú školu Elektrotechnickú, aktuálne (zatiaľ :D) študujem na Univerzite Mateja Bela medzinárodné vzťahy, avšak tento odbor vôbec nieje pre mňa, zaujímam sa prevažne o financie, špekulatívne obchody na burze a podobné záležitosti. Rád si zahrám florbal, aj keď už nerobím v poslednom období žiadny šport a moje zameranie sa otočilo vcelku opačným smerom, rád si vypijem s kamarátmi decentne, keď si nájdeme všetci čas, prípadne zavítame do Ministry poobháňať ženy. Ale nie som žiadny alkoholik, všetko s mierou.