• Stránka 1 z 1
[Z]Žádost o práva na BB
Ahoj, chtěl bych se stát adminem na serveru BASEBUILDER NEW!
Nick ve hře: Nittram.
Nick na fóru: Nittramson
Profil na fóru: nittramson-u70616.html
Věk: 21
Steam nick: Nittram
Steam ID: STEAM_0:0:121760700
Hlstats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_2025/h ... ayer=42564
Nějaké prohřešky:Nejsem žádný agresor!
Žádný ban jsem nedostal, protože jsem se k cs 1.6 vrátil po pár letech a hrával jsem dřív non-steam a pak i steam, ale nějak se k němu nelze přihlásit.
Něco o mně: Ahoj, jmenuji se Martin, je mi 21 a studuju VŠ. Mám bohužel nový steam, na kterém jsem hrál pouze csgo. Pár let zpátky jsem hrál na BB3 (3-4 roky zpět) a napadlo mě si jít zahrát, protože mi to chybělo. Hrával jsem s hráči jako jsou Alvin, Rytmo, Ukrajinec nebo Sasuke.
Proč právě já: Chtěl bych na serveru udržovat pořádek, protože se mi nelíbí jak se pořád někdo nadává, buguje se a při nejhorším cheatuje. Vím, že na serveru pár adminů chodí, ale taky tam nejsou pořád a někdy tam chybí. V momentě, kdy jsem přišel na server, tak tolik nadávek, urážek a neávisti jsem dlouho neviděl a to je jeden z hlavních důvodů proč žádám o práva. Na GS jsem strávil velkou část svého mládí a chtěl bych pomoct BBčku udržet klid a mír!
Zkušenosti: Pravidla ovládám a jsem velmi aktivní od té doby co jsem zase začal hrát (každý den). S amx mod menu mám zkušenost, jelikož jsem měl práva u kámaráda (DUDYNHO) na serveru a myslím si, že to není nic extra těžkého.
Děkuji za Váš čas a budu rád za odpověd!
Nick ve hře: Nittram.
Nick na fóru: Nittramson
Profil na fóru: nittramson-u70616.html
Věk: 21
Steam nick: Nittram
Steam ID: STEAM_0:0:121760700
Hlstats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_2025/h ... ayer=42564
Nějaké prohřešky:Nejsem žádný agresor!