• Stránka 1 z 1
[Z]HNs/[K]e[K]s
Ahoj, rád by som požiadal o admin práva na Jump serveroch.
Nick v hre : [K]e[K]s
Nick na fóre : patko960
Profil na fóre : patko960-u32059.html
Vek : 20
Steam nick : [P]ff
Steam ID : STEAM_0:0:180677879
Hlstats : Nedokažem najst Hlstats s Hns ABB
Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): Perma Ban nevlastnim ani na inom portali, ako menšie bany v minulosti boli za fish ale s toho som už vyrastol. Ale inak niesom nikde zabanovany ani nemam žiadne bany
Niečo o sebe : Ahojte volám sa Patrik mam 20 rokov pracujem ako vodár v nemenovanej Slovenskej firme. Veľmi rad travim čas na Hns pretože to bolo cele moje detstvo. Snažim sa znovuzrodiť server Hns AutoBhop Block pretože ma to strašne bavilo pred 4-5 rokmi tak som si povedal źe chcem to znova začat hrať ako kedysi lenže ludia časom starnu prestavaju hrať tak bude to tažsie ale ja sa nevzdam. ked som bol menši bol som trošku viac problemovy ved to určite vedia ludia ktory ma tu poznaju . Ale časom som dospel a uvedomil som si veľa vecí.
Prečo by som chcel na GS adminovať? : Chcel by som sa poďielat na chode Portalu. Sprijemnovať ludom hranie ale aj náladu ak bude treba.
Ďakujem za vaš caš pri čitani tejto žiadosti. S pozdravom Kekkksiiiik <3
Nick v hre : [K]e[K]s
Nick na fóre : patko960
Profil na fóre : patko960-u32059.html
Vek : 20
Steam nick : [P]ff
Steam ID : STEAM_0:0:180677879
Hlstats : Nedokažem najst Hlstats s Hns ABB
Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): Perma Ban nevlastnim ani na inom portali, ako menšie bany v minulosti boli za fish ale s toho som už vyrastol. Ale inak niesom nikde zabanovany ani nemam žiadne bany