• Stránka 1 z 1
(P)Publik servery / Red3ull
Ahojte, vítam vás u mojej žiadosti o prijatie do admin teamu, tak poďme na to!
Nick v hre : Red3ull
Profil na fórum : Klik
Vek : 20 rokov (29.04.2000)
Steam nick : Red3ull
Steam ID : STEAM_0:1:70220341
Hlstats : Klik
Moje bany
Dlhodobo som nedostal žiadny ban.
Niečo o mne
Ahoj volám sa Milan, mám 20 rokov. Žijem v Banskej Bystrici. Vyštudoval som Strednú Priemyselnú školu Jozefa Murgaša, aktuálne študujem resp. opakujem prvý rok na Žilinskej univerzite v Žiline odbor bezpečnostný manažment, študujem vďaka individuálnemu študijnému plánu vďaka čomu mám dá sa povedať slobodu v škole. V roku 2018 ma postihla ťažká udalosť, objavila sa u mňa Ulcerózna pankolitída v preklade to znamená chronické ochorenie hrubého čreva. Toto ochorenie my zrušilo všetky plány ktoré som mal schudol som 40 kg.. Aktuálne je môj stav lepší za čo som veľmi rád. Mám priateľku s ktorou plánujeme zásnuby čo skoro.
Moja minulosť
Ako bývali admin som pôsobil dá sa povedať vo všetkých sekciách ktore má Gamesites v csku. Odišiel som z dôvodu neaktivity vďaka škole ktorá mi dala veľmi zabrať.
Dúfam že sa vám moja žiadosť aspoň trošku zapáčila, ďakujem Vám za prečítanie a zároveň želám všetko dobré v Novom roku 2021.
Nick v hre : Red3ull
Profil na fórum : Klik
Vek : 20 rokov (29.04.2000)
Steam nick : Red3ull
Steam ID : STEAM_0:1:70220341
Hlstats : Klik
Moje bany
Dlhodobo som nedostal žiadny ban.
Niečo o mne