Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[Zamítnuto] Žádost - Qwww [Qwell] Jailbreak servery

Příspěvekod Qwwwl » 19 led 2021, 10:27 VIP

Nazov: Jailbreak / Qwell

Ahoj všem, rád bych Vás požádal o administrátorská práva na servery Jailbreak.

Nick v hre : Qwell

Nick na fóre : Qwwwl

Vek : 22

Steam nick : LakkY.| Qwell

Steam ID : STEAM_0:1:60720922

Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833/ ... layer=8836

Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): Ne, žádné bany, žádné prohřešky. Hraji slušně, bez vulgarit a zakázaných věcí.

Niečo o sebe : Ahoj, mé jméno je Lukáš, pocházím z Prahy, v nedávné době jsem oslavik dvaadvacáté narozeniny, studuji vysokou školu - obor Veřejná správa a regionální rozvoj. V minulosti jsem již měl administrátorská práva na gamesites.cz i na několika jinýho portálech (nechci jmenovat), tudíž s touto problematikou mám zkušenosti. Ve volném čase se věnuji grafickým pracem, tvorbě webových stránek, bojovým sportům, a motorsportu. Kdo by mně chtěl poznat lépe, napiště :D. Každopádně také mezi moje záliby ve volném čase patří counter strike, který často střídám s gta V.

Prečo by som chcel na GS adminovať? : Rád bych pomohl portálu v jeho budoucím rozvoji, a jailbreak serverům ulevit od neslušných, či jinak pravidla porušujících hráčů. Také bych byl rád součástí tak kvalitního týmu lidí, jakým tým gs.cz bez pochyby je.

Děkuji Vám za přečtení mojí (doufám, že ne nudné) žádosti, a pevně věřím v její kladné vyřízení. Hezký den.
Legend JB 1,3,4 | Legend DJ's on TS

Obrázek
Qwwwl
Amatér
Amatér

[Zamítnuto] Žádost - Qwww [Qwell] Jailbreak servery

od Rumcajz » 19 led 2021, 10:27

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz

Re: Žádost - Qwww [Qwell] Jailbreak servery

Příspěvekod Vonbrauncz » 19 led 2021, 11:20

Qwwwl píše:Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): Ne, žádné bany, žádné prohřešky. Hraji slušně, bez vulgarit a zakázaných věcí.