Příspěvků: 14
• Stránka 1 z 1
[*P] jail_point25
• Predmet: [*P] jail_point25
• Názov mapy: jail_point25
• Mód: Jailbreak
• Autor: datnessX
• Vlastní textury/modely/sprity/obloha/zvuky:
• Popis mapy: Mapa má docela dost atrakcí a jsou použité default textury z half-lifeu a cstriku.
• Link ke stažení: https://ulozto.cz/file/zBXQqbTNJXgb/jail-point25-rar
• Názov mapy: jail_point25
• Mód: Jailbreak
• Autor: datnessX
• Vlastní textury/modely/sprity/obloha/zvuky:
• Popis mapy: Mapa má docela dost atrakcí a jsou použité default textury z half-lifeu a cstriku.
• Link ke stažení: https://ulozto.cz/file/zBXQqbTNJXgb/jail-point25-rar
-
datnessX - Zkušený
- Příspěvky: 179
- Registrován: 23 led 2013, 21:51
[*P] jail_point25
A uz jsi vyzkousel treba tohle? 

-
Rumcajz - Patriot
- Příspěvky: 97323
- Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22
Re: [*P] jail_point25
Jsi si 100% jistý, že jsi tam nedal nějaké jiné textury?
Protože když si to chci spustit, spadne mi CSko s ERRORem že nemám textures5.wad
Oprav si to.
Protože když si to chci spustit, spadne mi CSko s ERRORem že nemám textures5.wad
Oprav si to.
https://streamable.com/7oyjb8 - legit AB in progress
-
SupreRer - Spamerův sluha
- Příspěvky: 998
- Registrován: 30 lis 2019, 20:07
- Bydliště: JailBreak #1
Re: [*P] jail_point25
Vypadá to hodně nadějně.
Ale pár nedostatků tam je:
Zadní schody u bazénu jsou zabugované.
Wipeout se točí i po konci kola, dokud se zas nevypne.
Nevím, jestli je dobrý nápad dávat 2 AWP na takové místo.
Dráha s tím dřevem na přeskakování měla být jako na bailonX?
Ale pár nedostatků tam je:
Zadní schody u bazénu jsou zabugované.
Wipeout se točí i po konci kola, dokud se zas nevypne.
Nevím, jestli je dobrý nápad dávat 2 AWP na takové místo.
Dráha s tím dřevem na přeskakování měla být jako na bailonX?
https://streamable.com/7oyjb8 - legit AB in progress
-
SupreRer - Spamerův sluha
- Příspěvky: 998
- Registrován: 30 lis 2019, 20:07
- Bydliště: JailBreak #1
Re: [*P] jail_point25
SupreRer píše:Vypadá to hodně nadějně.
Ale pár nedostatků tam je:
Zadní schody u bazénu jsou zabugované.
Wipeout se točí i po konci kola, dokud se zas nevypne.
Nevím, jestli je dobrý nápad dávat 2 AWP na takové místo.
Dráha s tím dřevem na přeskakování měla být jako na bailonX?
1. schody jsem opravil.
2. jak ten točící wipeout vypnout?
3. je to atrakce. kdo první vezme awp a střelí do druhého má výhodu. (vyhrál)
4. je to jak na bailonX, akorát že to nevrací hráče zpátky na začátek a nejsou tam zapínací světla
-
datnessX - Zkušený
- Příspěvky: 179
- Registrován: 23 led 2013, 21:51
Re: [*P] jail_point25
Dal jsem místo awp scouty. Stále ale nevím, jak udělat, aby se ten rotating zastavil na začátku kola.
-
datnessX - Zkušený
- Příspěvky: 179
- Registrován: 23 led 2013, 21:51
Re: [*P] jail_point25
Hodil by se nějaký download link no...
Jakou entitou jsi ten wipeout udělal?
Jakou entitou jsi ten wipeout udělal?
https://streamable.com/7oyjb8 - legit AB in progress
-
SupreRer - Spamerův sluha
- Příspěvky: 998
- Registrován: 30 lis 2019, 20:07
- Bydliště: JailBreak #1
Re: [*P] jail_point25
SupreRer píše:Hodil by se nějaký download link no...
Jakou entitou jsi ten wipeout udělal?
func_rotating
-
datnessX - Zkušený
- Příspěvky: 179
- Registrován: 23 led 2013, 21:51
Re: [*P] jail_point25
Přes func_rotating se to nevyplatí dělat.
Vypnout se to dá tak, že dáš do mapy point entitu trigger_relay, kde ji nastavíš:
name: game_playerspawn
target: *jméno toho wipeoutu*
triggerstate: off
Proč se ti to ale nevyplatí.
Nikdy nemáš šanci to zastavit na stejném místě, jak jsi to nastavil.
Proto to předělej na func_door_rotating.
Tam můžeš nastavit počet otáček, a vše co je potřeba.
Vypnout se to dá tak, že dáš do mapy point entitu trigger_relay, kde ji nastavíš:
name: game_playerspawn
target: *jméno toho wipeoutu*
triggerstate: off
Proč se ti to ale nevyplatí.
Nikdy nemáš šanci to zastavit na stejném místě, jak jsi to nastavil.
Proto to předělej na func_door_rotating.
Tam můžeš nastavit počet otáček, a vše co je potřeba.
https://streamable.com/7oyjb8 - legit AB in progress
-
SupreRer - Spamerův sluha
- Příspěvky: 998
- Registrován: 30 lis 2019, 20:07
- Bydliště: JailBreak #1
Re: [*P] jail_point25
Zase je tu ta věc, která mi příšerně vadí - symetrie.
Oprav stupínky u wipeoutu a bedny u hudby tak, aby to mělo smysluplný tvar. Kvůli tomu by pak mohly vznikat situace, kde by byli hráči znevýhodněni.
A další věc, na místech, kde se dá normálně dostat, tzn. za pódiem a v největší díře u granátů dej místo nullu normální texturu.
Oprav stupínky u wipeoutu a bedny u hudby tak, aby to mělo smysluplný tvar. Kvůli tomu by pak mohly vznikat situace, kde by byli hráči znevýhodněni.
A další věc, na místech, kde se dá normálně dostat, tzn. za pódiem a v největší díře u granátů dej místo nullu normální texturu.
https://streamable.com/7oyjb8 - legit AB in progress
-
SupreRer - Spamerův sluha
- Příspěvky: 998
- Registrován: 30 lis 2019, 20:07
- Bydliště: JailBreak #1
Re: [*P] jail_point25
Ještě jsem změnil hudbu ať to není to samé jak na jail_pillar.
https://ulozto.cz/file/iZb1FtVPu1UM/jail-point25-rar
https://ulozto.cz/file/iZb1FtVPu1UM/jail-point25-rar
-
datnessX - Zkušený
- Příspěvky: 179
- Registrován: 23 led 2013, 21:51
Příspěvků: 14
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků