• Stránka 1 z 1
[Z]hns / hajzl
Ahoj, chtěl bych požádat o administrátorské práva na serveru HNS.
Nick ve hře : hajzl
Nick na forum : jsemfreak
Profil na fórum : jsemfreak-u71643.html
Věk : 17
Steam nick : mvm
Steam ID : STEAM_0:0:145892157
Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_1969/hlstats.php?mode=playerinfo&player=18269
Nějaké bany nebo prohřešky ( GS, iný portál ): ... ban za obcházení, obcas jsem teda dostal tady na gs ban za fish nebo tak, jinak asi ne. Ale už jsem se poučil a opakovat se to doufám nebude
Něco o sobě : Čau, jmenuju se Sebastian a studuju na střední škole. Ve volném čase si rád zahraji nějaké hry, především 1.6ky, spíše vlastně jen 1.6ky
, rád chodím ven , ale přes zimu jsem skoro jen doma
, rád se kouknu na nějaké seriály a filmy ale spíše ty seriály, rád si také poslechnu hudbu a to je tak vše.
Proč bych chtěl na GS být adminem : Na 1.6 mám docela dost hodin, přes 10 000 určitě, a mám určitou zkušenost s hackama na hns, takže bych řekl že dokážu poznat hackera. Vím že na hns je dost adminu ale málo kdy je tam vidím hrát, spíše jen Tomíka a to občas, a to jsem tam skoro každý den. A když už tam někdo líta nebo hackuje tak bych byl rád aby dostal ban nejlépe hned, protože když ho dám na forum tak to nějakou dobu trvá než dostane ban takže mezitím kazí nadále hru ostatním. Také bych chtěl poznat nové lidi a celkově komunitu. Rád bych se také naučil novým vecěm ohledně admina apod.
Děkuji za kladné i negativní odpovědi
, přeji pěkný den
Nick ve hře : hajzl
Nick na forum : jsemfreak
Profil na fórum : jsemfreak-u71643.html
Věk : 17
Steam nick : mvm
Steam ID : STEAM_0:0:145892157
Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_1969/hlstats.php?mode=playerinfo&player=18269
Nějaké bany nebo prohřešky ( GS, iný portál ): ... ban za obcházení, obcas jsem teda dostal tady na gs ban za fish nebo tak, jinak asi ne. Ale už jsem se poučil a opakovat se to doufám nebude