• Stránka 1 z 1
[Zamítnuto]Jailbreak / juki100
Ahoj chtěl bych požádat o administrátorské práva na serverech JB.
Nick ve hře : juki100
Nick na foru : juki100
Profil na foru : juki100-u69908.html
Věk : 17
Steam nick : juki100
Steam ID : STEAM_0:0:199458297
Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833/ ... ayer=14179
Nějaké bany nebo prohřešky ( GS , jiný portál ): Ano dostal jsem 2 bany na GS za freekilly.Vzal jsem si z toho příklad a jsem z toho poučen.Nechci aby se to už nikdy neopakovalo.
Něco o sobě : Ahoj jmenuji se Ondřej.Studuju Střední IT školu v Ostravě.Mojím hlavním koníčkem je počítač deno denně na počítači prosedím aji klidně celý den,kdybych měl šanci chodit do školy tak tam půjdu.Ve volném čase se věnuji atletice či bruslení na ledě.Když se to hodí a mám čas chodím s kamarády ven si zaběhat.
Proč bych chtel mít GS práva na JailBreak? : V prvním případě bych jsem se chtěl podílet na chodu portálu protože chcu zamezit nebo nějak ovlivnit kazení hry nebo nerespektování pravidel.Rád bych chtěl na serveru pusobit pozitivní atmosféru a učinkoval o plynulosťi portálu.
Děkuji za pozornost a přeju hezký zbytek dne.
Nick ve hře : juki100
Nick na foru : juki100
Profil na foru : juki100-u69908.html
Věk : 17
Steam nick : juki100
Steam ID : STEAM_0:0:199458297
Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833/ ... ayer=14179
Nějaké bany nebo prohřešky ( GS , jiný portál ): Ano dostal jsem 2 bany na GS za freekilly.Vzal jsem si z toho příklad a jsem z toho poučen.Nechci aby se to už nikdy neopakovalo.
Něco o sobě : Ahoj jmenuji se Ondřej.Studuju Střední IT školu v Ostravě.Mojím hlavním koníčkem je počítač deno denně na počítači prosedím aji klidně celý den,kdybych měl šanci chodit do školy tak tam půjdu.Ve volném čase se věnuji atletice či bruslení na ledě.Když se to hodí a mám čas chodím s kamarády ven si zaběhat.