Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[Zamítnuto] Žádost o admina / 1vs1 arény

Příspěvekod MetjuuxDD » 21 úno 2021, 22:17

Nick na serveru: I dont know xĐĐ
SID: STEAM_0:1:159361824
Sekce, na které bych chtěl práva: 1vs1 arény
Věk: 17 (6.1.2004)
Bany, které jsem dostal: Nedostal jsem žádný ban ani mute o kterém bych věděl.
Něco o mně: Jmenuji se Matěj a pocházím ze středočeského kraje, kde i momentálně žiju/bydlím, studuji střední průmyslovou školu a poté se zapojím na vysokou školu. Ve volném čase často hraji hry, tvořím si různé věci na googlu a domácí práce :D
Proč bych měl být vybrán zrovna já: Jelikož mám nahraných pár set hodin na této hře, dokážu poznat, kdo je a kdo není hacker, zároveň jsem byl už admin, ale na 1.6
Zkušenosti: Hraji hru od roku 2015 a nahraných mám necelých 3k hodin, ale i přesto si myslím, že zkušenosti tam nějaké budou :D
Poznámky: Bohužel jsem nenahlásil tady na fórum žádné hříšníky, ale nahlašoval jsem to různým adminům, které mám ve friend listu na steamu, ale jestli by byl s tím nějaký problém, tak to nebude problém nahlásit.
MetjuuxDD
Kolemjdoucí
Kolemjdoucí

od Rumcajz » 21 úno 2021, 22:17

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz

Příspěvekod tibcrois » 18 bře 2021, 21:22 VIP

MetjuuxDD píše:Nick na serveru: I dont know xĐĐ
SID: STEAM_0:1:159361824
Sekce, na které bych chtěl práva: 1vs1 arény
Věk: 17 (6.1.2004)
Bany, které jsem dostal: Nedostal jsem žádný ban ani mute o kterém bych věděl.
Něco o mně: Jmenuji se Matěj a pocházím ze středočeského kraje, kde i momentálně žiju/bydlím, studuji střední průmyslovou školu a poté se zapojím na vysokou školu. Ve volném čase často hraji hry, tvořím si různé věci na googlu a domácí práce :D
Proč bych měl být vybrán zrovna já: Jelikož mám nahraných pár set hodin na této hře, dokážu poznat, kdo je a kdo není hacker, zároveň jsem byl už admin, ale na 1.6