• Stránka 1 z 1
[Zamietnuté] xXLutzXx / JB
NICK : xXLutzXx
Steam SID : STEAM_0:0:531100324
Sekce, na které chci práva : JailBreak
Věk : 17 let
Mé Hl.Stats : TADY
Bany, které jsem dostal : Žádný bany po smazání ban listu jsem nedostal
Něco o mě : Jmenuji se Filip a je mi 17 let. Bydlím ve městě kousek od Hradce Králové. Studuji na Průmyslové škole. Ve volném čase teď často chodím ven a povídám si s kamarády! Také rád hraji hry. Například CSGO, Rocket League, Euro Truck Simulator 2 a GTA serii
Proč právě já? : Podle mého dokážu pomoct hráčům a znám poměrně pravidla a hře rozumím. Už teď dost pomáhám s pravidlama hráčům.
Zkušenosti s CSGO : Právě teď mám nahráno víc jak 1000 hodin. Z toho je asi polovina na JB
Přídávné Poznámky : Žádal jsem si minulý měsíc. Ale byl jsem zamítnut. Tak si žádám znova.
Steam SID : STEAM_0:0:531100324
Sekce, na které chci práva : JailBreak
Věk : 17 let
Mé Hl.Stats : TADY
Bany, které jsem dostal : Žádný bany po smazání ban listu jsem nedostal
Něco o mě : Jmenuji se Filip a je mi 17 let. Bydlím ve městě kousek od Hradce Králové. Studuji na Průmyslové škole. Ve volném čase teď často chodím ven a povídám si s kamarády! Také rád hraji hry. Například CSGO, Rocket League, Euro Truck Simulator 2 a GTA serii
Proč právě já? : Podle mého dokážu pomoct hráčům a znám poměrně pravidla a hře rozumím. Už teď dost pomáhám s pravidlama hráčům.
Zkušenosti s CSGO : Právě teď mám nahráno víc jak 1000 hodin. Z toho je asi polovina na JB
Přídávné Poznámky : Žádal jsem si minulý měsíc. Ale byl jsem zamítnut. Tak si žádám znova.
-
xXLutzXx - Amatér
[Zamietnuté] xXLutzXx / JB
A uz jsi vyzkousel treba tohle? 

-
Rumcajz - Patriot
Re: xXLutzXx / JB
Ahoj,
som rád, že v tom chate zmizli tie nadávky, ale uvidím čo na teba povedia admini.
Admini mi môžu posielať referencie.
som rád, že v tom chate zmizli tie nadávky, ale uvidím čo na teba povedia admini.
Admini mi môžu posielať referencie.
-
KhalDenny - Spamer
Re: [Referencie] xXLutzXx / JB
Ahoj,