• Stránka 1 z 1
[Prijatý] Jan Evangelista / JailBreak / Vol. 2
Ahoj,
tak už je to měsíc od podání mé poslední žádosti a já se to rozhodl zkusit znova a lépe.
Nick na serveru: Jan Evangelista
SID: STEAM_0:0:169282572
Sekce, na které chci práva: JailBreak
Věk 17
Mé HlStats: Here
Bany, které jsem dostal: O žádných nevím.
Něco o mně: Jmenuji se Honza a pocházím z moravskoslezského kraje konkrétně z Hlučína, což je město nedaleko Ostravy. V prosinci mi bylo 17 let. Momentálně studuji 4. ročník 6letého gymnázia (kvarta), kde mě to moc nebaví. Ve svém volném čase asi nejvíc sleduji seriály, hraju na kytaru, klavír a nebo právě JailBreak.
Proč právě já: Myslím si, že už na JailBreaku mám dostatek zkušeností na to abych se stal adminem. Jelikož na JailBreaku trávím každý den několik hodin, tak mohu zvýšit aktivitu A-Týmu. Na serverech často potkávám
lidi, kteří záměrně znepříjemňují hru ostatním a tak bych chtěl tyto situace řešit na místě. Taky mě baví řešit situace co se týče pravidel, takže se snažím na serveru těm co ty pravidla, tak dobře neovládají pomoct. Taky jsem už byl jednou v akademii, takže vím jak pracovat s fórkem.
Zkušenosti s CS:GO: Na CS:GO mám něco málo přes 2,500 hodin.
Případné poznámky: Minulý měsíc jsem byl zamítnut za nadávky, takže jsem si na to dával pozor a teď bych v chatu neměl mít žádné nadávky.
Díky za přečtení mojí žádosti a doufám, že se to tentokrát podaří
tak už je to měsíc od podání mé poslední žádosti a já se to rozhodl zkusit znova a lépe.
Nick na serveru: Jan Evangelista
SID: STEAM_0:0:169282572
Sekce, na které chci práva: JailBreak
Věk 17
Mé HlStats: Here
Bany, které jsem dostal: O žádných nevím.
Něco o mně: Jmenuji se Honza a pocházím z moravskoslezského kraje konkrétně z Hlučína, což je město nedaleko Ostravy. V prosinci mi bylo 17 let. Momentálně studuji 4. ročník 6letého gymnázia (kvarta), kde mě to moc nebaví. Ve svém volném čase asi nejvíc sleduji seriály, hraju na kytaru, klavír a nebo právě JailBreak.