• Stránka 1 z 1
[Zamietnuté] Žádost o admina/ JailBreak
Nick na serveru: Khedis
SID: STEAM_0:0:209729904
Sekce, na které chci práva: JailBreak
Věk: 16
Mé HlStats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_186497 ... ayer=15630
Bany, které jsem dostal: Dostal jsem jeden ban za fk, kterého velmi lituju dodnes..
Něco o mně: Čau jmenuji se Adam bydlím ve městě Uherský Brod, tohle je moje třetí žádost, takže je těžké napsat něco aby to bylo opět jiné a zajímavé, ale zkusím to. Jak už jsem psal výše je mi 16 let a od minulé žádosti se nezměnilo téměř nic, pořád hraju fotbal a jsem fanoušek MMA. Jedna z mála věcí, co se změnila za poslední měsíc je, že jsem si našel přítelkyni, kterou mocně miluji
. Studuji střední školu a to konkrétně obor sportovní management, kde jsem se dokázal dostat do druhého ročníku. Ve volném čase se snažím trávit čas právě s zmiňovanou přítelkyní, jinak hraju hry na PC a nejvíce právě CS:GO a tam právě Jailbreak.
Proč právě já: Myslím si, že ovládám pravidla na hodně dobrém levelu, vždy se snažím situace na serveru řešit v klidu. Nejvíce mě štvou na serverech hráči, kteří tu hru vyloženě a naschvál kazí ostatním, to je taky jeden z důvodu, proč si žádám právě o admina. Když jsem Simon, tak se snažím vymyslet vždy zajímavá kola aby to hráče bavilo, nejsem ten tip, co dává permanentně nachytávky.
Zkušenosti s CS:GO: CS:GO hraji už kolem pátého až šestého roku, celkově mám odehráno cca 2500 hodin z toho je si myslím už polovina odehrána na jb serverech. Můj největší rank byl MGE.
Případné poznámky: Na potřetí to musí vyjít.
SID: STEAM_0:0:209729904
Sekce, na které chci práva: JailBreak
Věk: 16
Mé HlStats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_186497 ... ayer=15630
Bany, které jsem dostal: Dostal jsem jeden ban za fk, kterého velmi lituju dodnes..