Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[Zamietnuté] Žádost o admina/JB

Příspěvekod CallMeJohny » 12 bře 2021, 19:46

Nick na serveru: CallMeJohny
SID: STEAM_0:1:225388621
Sekce, na které chci práva: Jailbreak
Věk: 16, v červenci 17
Mé HlStats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_186497 ... yer=124242
Bany, které jsem dostal: Žádné. Když už jsem něco udělal špatně, tak to bylo omylem a já se za to omluvil.
Něco o mně: Jmenuji se Honza a je mi 16 let. Nyní studuji na gymnáziu v Ostravě, kde jsem zatím velice spokojen. Mé koníčky jsou airsoft, cvičení nebo samozřejmě PC hry (v této době hlavně CSGO). Jsem z větší obce jménem Palkovice, která je vedle Frýdku-Místku. Ven obvykle nechodím, protože mne to ani netahá, protože většinou chtějí všichni venku jen pít a kouřit (což já nedělám a jsem spíše proti tomu). Také občas pomáhám sestře se streamem, protože je streamerka na twitchi.
Proč právě já: Myslím si, že jsem dost netoxický hráč, který ani nenádává do chatu. Snažím se věci řešit v klidu a bez jakýchkoliv nadávek nebo konfliktů. Navíc bych rád pomohl tomuto portálu, protože mne hrozně štve, když jsem na serveru, kde není admin a všichni si tam nadávají, jsou konfliktní nebo porušují pravidla. Navíc si myslím, že pravidla umím dostatečně na to, abych mohl zkusit admina. Když už náhodou udělám chybu, tak se z ní poučím a zapamatuji si jak to má správně být. Prostě jsem člověk, který se rychle učí a nestojí si většinou za svým (pokud něco nevím na 100%). Také jsem na gamesites strávil v poslední době velmi dlouhou dobu (každý den alespoň 4 hodiny) a snažil jsem se toho co nejvíce naučit. Také bych chtěl říct, že se snažím bý co nejvíce originální, když jsem zrovna simon (vlastní atrakce). Také si myslím, že se ve forum a v demu (GOTV) dost vyznám a PP mám dokončené za chvilku.