• Stránka 1 z 1
[Zamítnuto] Jailbreaks/VaDy
Dobrý den, rád bych požádal o admin práva na serverech Jailbreak.
Nick v hre : VaDy
Nick na fóre : VaDy
Profil na fóre : ZDE (klik)
Vek : 23
Steam nick : VaDy
Steam ID : STEAM_0:0:193612210
Hlstats : ZDE (klik)
Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): Aktivní ban žádný nemám, ani v blízké minulosti. Již hodně dávno jsem dostal PB, kvůli spamování reklamy na můj tehdejší portál. O tom jsem ale již psal v minulé žádosti.
Niečo o sebe : Jmenuji se Adam, je mi 23 let, pracuji jako technik údržby soukromých letadel. Moje práce je zároveň koníček, takže jsem šťastný člověk. Zároveň je má práce hodně zodpovědná, totéž platí i na serveru. Rád hraji jailbreak na vašich serverech.
Prečo by som chcel na GS adminovať? : Myslím, že jsem se dost snažil nahlašovat hráče, kteří porušují pravidla nebo kazí hru ostatním hráčům jak v sekci PP, tak i osobně adminům na steamu. Dále také pomáhám hráčům kteří pravidla neovládají nebo jsou nováčci. Byl jsem zde adminem již několikrát, s právami mám velké zkušenosti. Myslím, že bych mohl být portálu přínosný.
Děkuji za přečtení mé žádosti a budu se těšit na spolupráci.
S přáním hezkého dne, VaDy
Nick v hre : VaDy
Nick na fóre : VaDy
Profil na fóre : ZDE (klik)
Vek : 23
Steam nick : VaDy
Steam ID : STEAM_0:0:193612210
Hlstats : ZDE (klik)
Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): Aktivní ban žádný nemám, ani v blízké minulosti. Již hodně dávno jsem dostal PB, kvůli spamování reklamy na můj tehdejší portál. O tom jsem ale již psal v minulé žádosti.
Niečo o sebe : Jmenuji se Adam, je mi 23 let, pracuji jako technik údržby soukromých letadel. Moje práce je zároveň koníček, takže jsem šťastný člověk. Zároveň je má práce hodně zodpovědná, totéž platí i na serveru. Rád hraji jailbreak na vašich serverech.