• Stránka 1 z 1
[Z]Žádost o práva. Jailbreak / R251
[Zdravím, rád bych si požádal o práva na Jailbreak serverech.]
Nick ve hře : R251
Nick na fóre : R251
Profil na fóre : r251-u72377.html
Věk : 18
Steam nick : R251
Steam ID : STEAM_0:1:595133905
Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833/ ... ayer=76523
Nějaké bany a nebo prohřešky ( GS, Jiný portál ): V minulosti jsem určitě za nějakou blbost napomenutý byl a určitě jsem dostal i nějaký ten ban, ať už za fk či neznalost pravidel. Myslím si, ale že když jsem starší, jsem taktéž mnohem rozumnější. V momentální době nemám žádný aktivní ban.
Něco o sobě : Přeji hezký den, jmenuji se Roman. Už 3 roky studuji na Veřejnoprávní škole TRIVIS. Mezi mé zájmy a momentální aktivity patří box, který už dělám 3 roky, dále taktéž sportování, posilování a hlavně užívání si s přáteli.
V poslední době jsem se opět začal věnovat csku, jelikož mě přestali bavit modernější hry a tak jsem si řekl, že se vrátím ke staré klasice a opět mě csko/Jailbreak chytil a baví mě.
Proč by jsem chtěl na GS adminovat? : V první řadě bych chtěl pomáhat portálu a stát se jeho součástí, dále nemám rád porušování pravidel a rád bych trestal ty, kteří tyto pravidla porušují a kazí tím hráčům zážitek. V stálé době mám taktéž hodně času, takže chodím na JB velmi často a potkávám přesně takové hráče, které se snažím nahlašovat.
To bude nejspíš všechno, děkuji za čas, který bude věnován tomuhle příspěvku a přeji krásný den.
Nick ve hře : R251
Nick na fóre : R251
Profil na fóre : r251-u72377.html
Věk : 18
Steam nick : R251
Steam ID : STEAM_0:1:595133905
Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833/ ... ayer=76523
Nějaké bany a nebo prohřešky ( GS, Jiný portál ): V minulosti jsem určitě za nějakou blbost napomenutý byl a určitě jsem dostal i nějaký ten ban, ať už za fk či neznalost pravidel. Myslím si, ale že když jsem starší, jsem taktéž mnohem rozumnější. V momentální době nemám žádný aktivní ban.