• Stránka 1 z 1
[Přijat] Lacht4n3k/SNIPER WAR
Ahoj,
tak už je to měsíc od podání mé poslední žádosti a já se to rozhodl zkusit znova a lépe.
Nick na serveru: Lacht4n3k
SID: STEAM_0:0:583486876
Sekce, na které chci práva: Sniper War
Věk:17
Mé HlStats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_187068 ... yer=377217
Bany, které jsem dostal: Žádný, na serveru se snažím chovat slušně.
Něco o mně: Jmenuji se Honza, a jak jsem minule zmiňoval tak je mi 17 let a studuji stavební SŠ. Ve volném čase dost chodím ven, ale v momentální době trávím dost času u cska. Mám jednu fenku jménem Bella a když můžu tak si velmi rád vždy sní zajdu na procházku ať už do lesa nebo aspoň zaběhat je to plemeno Husky takže furt někde lítám aby měla pohyb
.
Proč právě já: Myslím si, že bych mám na to se stát admin a podpořit takhle chod serveru. Jelikož na SniperWaru trávím dost času každý den, tak si myslím že bych zároveň mohl zvýšit aktivitu A-Týmu. Na serveru se občas setkávám s hráči co ať už campí nebo nadávají si, a není to možné řešit PPčkem protože to nestačí na ban a hráči se uklidnit nedají.
Zkušenosti s CS:GO: na CS:GO mám cca 1700h a hackera rozeznat dokážu.
Případné poznámky: Minulý měsíc jsem byl zamítnut za nadávky, takže jsem si dával pozor a zlepšil se, taky jsem nahlásil dost lidí do PP jako důkaz že se dokážu pohybovat na fóru.
Díky za přečtení mojí žádosti a doufám, že se to tentokrát podaří
tak už je to měsíc od podání mé poslední žádosti a já se to rozhodl zkusit znova a lépe.
Nick na serveru: Lacht4n3k
SID: STEAM_0:0:583486876
Sekce, na které chci práva: Sniper War
Věk:17
Mé HlStats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_187068 ... yer=377217
Bany, které jsem dostal: Žádný, na serveru se snažím chovat slušně.