• Stránka 1 z 1
[Zamietnuté]Žiadosť o admin práva / Svycar
Nazov: Žiadosť o admin práva / Svycar
Ahoj GS, rád by som požiadal o admin práva na Public serveroch.
Nick v hre : Svycar, kdybych byl na svahu
Nick na fóre : Svycar
Profil na fóre : svycar-u72803.html
Vek : 25
Steam nick : Slim~
Steam ID : STEAM_0:0:55031765
Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_821/hl ... ayer=38371
Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): Nie, žiadny ban som nedostal. Ak áno, v minulosti za nadávky, je mi to ľúto - poučil som sa
Niečo o sebe : Ahoj, volám sa Marko a študujem na VŠ. Vo voľnom čase si rád prečítam knihu, sledujem všetko čo má edukačný charakter, občas vybehnem na futbal a samozrejme si rád zahrám CS.
Prečo by som chcel na GS adminovať? : Milujem CS a samozrejme keď sa hrá podľa pravidiel bez cheatovania a neprimeraných emócií, kvôli čomu som už pár krát kontaktoval adminov aj na iných serveroch, aby podobné správanie zamedzili. Rád by som na serveroch dohliadal na dodržiavanie týchto pravidiel a aj preto sa chcem stať adminom. Chcem sa podieľať na chode portálu a pomáhať všade tam, kde sa len bude dať. Samozrejme chcem byť prínosom.
Veľmi pekne ďakujem za prečítanie a posúdenie mojej žiadosti. Pevne verím, že bude kladne vyhodnotená
Ahoj GS, rád by som požiadal o admin práva na Public serveroch.
Nick v hre : Svycar, kdybych byl na svahu
Nick na fóre : Svycar
Profil na fóre : svycar-u72803.html
Vek : 25
Steam nick : Slim~
Steam ID : STEAM_0:0:55031765
Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_821/hl ... ayer=38371
Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): Nie, žiadny ban som nedostal. Ak áno, v minulosti za nadávky, je mi to ľúto - poučil som sa

Niečo o sebe : Ahoj, volám sa Marko a študujem na VŠ. Vo voľnom čase si rád prečítam knihu, sledujem všetko čo má edukačný charakter, občas vybehnem na futbal a samozrejme si rád zahrám CS.