• Stránka 1 z 1
[P]ScripterQ / Zombie
Ahojte, rád bych si požádal o práva na Zombie serverech.
Nick ve hře: jeida
Nick na fórum: ScripterQ
Profil na fórum: scripterq-u65716.html
Věk: 18
Steam nick: #jeida
Steam ID: STEAM_0: 1: 195342600
Hlstats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_2025/h ... ayer=14716
Nějaké bany nebo prohřešky (GS, jiný portál): Jako každý snad nějaký ten ban za FK před x lety, a asi před 2-3 roky ban za DIP a cheating, z kterého jsem se poučil.
Kdo by chtěl znát celý příběh o jeidovi, tak mě stačí kontaktovat na tsku nebo webu do soukromé zprávy či steam
. Hodně hráčů mě má za problémového hráče což mě mrzí
, ale věřím, že tu je někdo kdo si myslí a ví, že toto myslím opravdu vážně a popřípadě mě podpoří
Něco o sobě: Ahojte, jsem Vojta, studuji Strojírenskou střední školu a aktuálně pracuji jako skladník ve skladu v době Covid-19. Jelikož teďka škola a práce jede na plné obrátky + přítelkyně do toho, tak času na koníčky mám málo a když ten čas je, tak si rád zahraju csko nebo WOT
. Jinak dále rád jezdím do zahraničí a poznávám nová místa, taky se věnuji trošku focení.
Proč by jsem chtěl na GS adminovat: Jelikož jsem již na gs nějaký ten rok admin byl a svoji práci jsem odváděl dovolím si říct dobře, tak bych se rád pokusil dostat druhou šanci a do AT se vrátit. Co mohu nabídnout za moje prohřešky v minulosti, je určitě ochota pomoct hráčům, celková znalost módu a chodu serveru, aktivita, znalost AMX menu a pravidel a v poslední době opět aktivitou v PP sekci hromadou nahlášení
Diký za přečtení
jeida
Nick ve hře: jeida
Nick na fórum: ScripterQ
Profil na fórum: scripterq-u65716.html
Věk: 18
Steam nick: #jeida
Steam ID: STEAM_0: 1: 195342600
Hlstats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_2025/h ... ayer=14716
Nějaké bany nebo prohřešky (GS, jiný portál): Jako každý snad nějaký ten ban za FK před x lety, a asi před 2-3 roky ban za DIP a cheating, z kterého jsem se poučil.