• Stránka 1 z 1
[P]Žádost o admin práva/Basebuilder New/DankOoO
Název: Basebuilder New
Zdravím, rád bych požádal o admin práva na server Basebuilder servery.
Nick ve hře: DankOoO
Nick na foru: danieldrtina
Profil na foru: danieldrtina-u7933.html
Věk: 20 (12.3.2001)
Steam nick: DankOoO01
Steam ID: STEAM_0:1:73337780 (na tomto steam účtě je VAC ban, který jsem obdržel před spoustu lety, bohužel si již nevzpomenu za co to bylo. Kvůli tomuto okrasnému nedostatku, jsem si koupil cs 1.6 na novém účtě. Již jsem to řešil s Thicxem)
Hlstats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_2025/h ... layer=6807
Bany a prohřešky: Zatím jsem nedostal žádný ban.
Něco o sobě: Zdravím, jmenuji se Daniel, je mi 20 let a studuji na VŠ UP Palackého. Mezi mé koníčky patří cvičení a čtení modernějších knih. Mým snem je se stát policistou u nás v Olomouckém kraji. Již jsem si byl podat přihlášku, ale bohužel se to muselo odložit, kvůli plné kapacitě právě u nás v kraji.
Proč bych se chtěl stát adminem: Jelikož jsem tu již adminem v dávné době byl, tak mě to celkem láká to znovu vyzkoušet. Mod basebuilder je můj nejoblibenější mod na csku a hraji ho už snad od roku 2012. Sam bych se divil, že i po takové době a v takovém věku mě to nepřestalo bavit, ale opak je pravdou. Díky tomu chci posunout své hranice z hráče na admina a prospívat tak chodu celého portálu a hlavně tohoto serveru. Povšimnul jsem si, že na BB přibylo spoustu nových,mladých a perspektivních adminů, a tak bych rád doplnil tyto řady. Chtěl bych, aby se hráči na tento server vraceli s tím ,že si vždy zahrají čistou a férovou hru.
Tak a to je vše.
Díky za přečtení a doufám, že se třeba v tom a-teamu potkáme.
S pozdravem
DankOoO
Zdravím, rád bych požádal o admin práva na server Basebuilder servery.
Nick ve hře: DankOoO
Nick na foru: danieldrtina
Profil na foru: danieldrtina-u7933.html
Věk: 20 (12.3.2001)
Steam nick: DankOoO01