• Stránka 1 z 1
[Zamietnuté] Žádost o práva | meow meow
Nick na serveru:
meow meow
SID:
STEAM_1:0:87668277
Sekce, na které chci práva:
Jailbreak
Věk:
18
Mé HlStats:
HlStats
Bany, které jsem dostal:
Nedostal jsem žádný ban od nového banlistu.
Něco o mně:
Zdravíčko, jmenuji se Jiří a je mi 18 let. Právě studuji gymnázium, které ještě tento rok budu zakončovat maturitní zkouškou. Dále plánuji jít na vysokou školu v oblasti IT. Jazykově se dokáži domluvit i v anglicky a lámavě i německy. Mé koníčky se točí právě kolem školy, programování a věci s počítači spojené jsou mým největším koníčkem. Dále jsem dělal judo, se kterým jsem z časových důvodů skončil. Hodně času také trávím se svou přítelkyní a přáteli.
Proč právě já:
Dokážu nabídnout mojí učenlivost a přátelské chování. Jsem schopný zachovat chladnou hlavu a v klidu řešit různé situace. Na jailbreaku mám odehráno přes 30 dní herního času a řekl bych, že pravidla ovládám.
Zkušenosti s CS:GO:
Na CS:GO mám odehráno 2,709 hodin. Na začátku jsem dosáhl ranku MG2. Poslední 2 roky hraju pouze komunitní servery a kompetetivní zápas hraji jen s přáteli.
Případné poznámky:
Poznámky žádné nemám.
Přeji příjemný zbytek dne.
meow meow
SID:
STEAM_1:0:87668277
Sekce, na které chci práva:
Jailbreak
Věk:
18
Mé HlStats:
HlStats
Bany, které jsem dostal:
Nedostal jsem žádný ban od nového banlistu.
Něco o mně:
Zdravíčko, jmenuji se Jiří a je mi 18 let. Právě studuji gymnázium, které ještě tento rok budu zakončovat maturitní zkouškou. Dále plánuji jít na vysokou školu v oblasti IT. Jazykově se dokáži domluvit i v anglicky a lámavě i německy. Mé koníčky se točí právě kolem školy, programování a věci s počítači spojené jsou mým největším koníčkem. Dále jsem dělal judo, se kterým jsem z časových důvodů skončil. Hodně času také trávím se svou přítelkyní a přáteli.
Proč právě já: