• Stránka 1 z 1
[V] Smifty / Žádost o Akademika
Nick na serveru: Smifty
SID: STEAM_0:0:239358881
Sekce, na které chci práva: JailBreak
Věk: 20
Mé HlStats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_186497 ... yer=170735
Bany, které jsem dostala: Žádné
Něco o mně: Jmenuju se Karel a je mi 20 let. Rád hraju CSko už od 1.6. a sportuju, žiju v Brně.
Proč právě já: Nebudu vykládat pohádky o tom jaký jsem profi hráč, ale CS:GO/JB mě začalo hodně bavit a chci se zbavit všech hackerů, protože mě takový idio** nebaví a ser** když se někdo snaží hrát normálně. Když jsem byl už hodněkrát Simon, tak si nikdo nestěžoval, ale naopak je hra bavila, jsem čestný a spravedlivý.
Zkušenosti s CS:GO: Na CS:GO jsem přešel hned po 1.6.kách a je to hra u které se vždy odreaguji. Dám ruku do ohně, že vás nezklamu
Případné poznámky: Doufám že dostanu šanci očišťovat servery od hackeru a idio**. Pracuji jako obchodní Manažer a na servery chodím v časovém rozmezí 16:00h-00:00h, někdy i do 04:00.
Přeju hezký den,
Smifty
SID: STEAM_0:0:239358881
Sekce, na které chci práva: JailBreak
Věk: 20
Mé HlStats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_186497 ... yer=170735
Bany, které jsem dostala: Žádné
Něco o mně: Jmenuju se Karel a je mi 20 let. Rád hraju CSko už od 1.6. a sportuju, žiju v Brně.
Proč právě já: Nebudu vykládat pohádky o tom jaký jsem profi hráč, ale CS:GO/JB mě začalo hodně bavit a chci se zbavit všech hackerů, protože mě takový idio** nebaví a ser** když se někdo snaží hrát normálně. Když jsem byl už hodněkrát Simon, tak si nikdo nestěžoval, ale naopak je hra bavila, jsem čestný a spravedlivý.
Zkušenosti s CS:GO: Na CS:GO jsem přešel hned po 1.6.kách a je to hra u které se vždy odreaguji. Dám ruku do ohně, že vás nezklamu

Případné poznámky: Doufám že dostanu šanci očišťovat servery od hackeru a idio**. Pracuji jako obchodní Manažer a na servery chodím v časovém rozmezí 16:00h-00:00h, někdy i do 04:00.
Přeju hezký den,
Smifty
-
Smifty - Kolemjdoucí
[V] Smifty / Žádost o Akademika