• Stránka 1 z 1
[Přijat] Nomy ✌ / AWP/1V1
Nick na serveru: Nomy ✌
SID: STEAM_1:1:68916429
Sekce, na které chci práva: AWP,AWP Lego only / AIM 1V1 # 1,2,3
Věk: 21 let
Mé HlStats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_187068 ... yer=176982
Bany, které jsem dostal : Žádné
Něco o mně: Zdravím, jmenuji se Tomáš, pocházím ze Znojma,pracuji jako strojní technik u závlahové společnosti, mezi mé koníčky patří hraní pc her (90% CS:GO), "autíčkářství", a věnování se svému ročnímu ovčákovi
Proč právě já: Mno, v roce 2014-2015 jsem pár měsíců působil jako admin na CS 1.6 (COD,AIM,AV,ZOMBIE) pod nickem Twixxak
už v té ještě normální době jsem se snažil pomáhat hráčům a chodu serveru bez cheaterů, a celkově lidí co porušují pravidla.
Na CS:GO mám cca jen 650H, takže nějaké problémy s hrou atd sice vyřešit nedokážu, ale google ví všechno, a kdo chce najde vše, takže pokud bude mít nějaký hráč problém, nemám problém mu pomoct
Za mě asi vše, budu doufat že nebude problém mě příjmout. Diky
Nomy ✌
SID: STEAM_1:1:68916429
Sekce, na které chci práva: AWP,AWP Lego only / AIM 1V1 # 1,2,3
Věk: 21 let
Mé HlStats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_187068 ... yer=176982
Bany, které jsem dostal : Žádné
Něco o mně: Zdravím, jmenuji se Tomáš, pocházím ze Znojma,pracuji jako strojní technik u závlahové společnosti, mezi mé koníčky patří hraní pc her (90% CS:GO), "autíčkářství", a věnování se svému ročnímu ovčákovi

Proč právě já: Mno, v roce 2014-2015 jsem pár měsíců působil jako admin na CS 1.6 (COD,AIM,AV,ZOMBIE) pod nickem Twixxak
už v té ještě normální době jsem se snažil pomáhat hráčům a chodu serveru bez cheaterů, a celkově lidí co porušují pravidla.
Na CS:GO mám cca jen 650H, takže nějaké problémy s hrou atd sice vyřešit nedokážu, ale google ví všechno, a kdo chce najde vše, takže pokud bude mít nějaký hráč problém, nemám problém mu pomoct
Za mě asi vše, budu doufat že nebude problém mě příjmout. Diky
Nomy ✌
-
Nomy - CS2 Admin
[Přijat] Nomy ✌ / AWP/1V1
A uz jsi vyzkousel treba tohle? 

-