• Stránka 1 z 1
[Přijat]Permabancollector/JB
Nick ve hře : Permabancollector
Nick na fóru : Telecipowa
Profil na fóre : telecipowa-u44237.html
Věk : 21
Steam nick : Overlord
Steam ID : STEAM_0:0:90678737
Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833/ ... layer=1344
Nejaké bany nebo prohrešky ( GS, jiný portál ): Jsem si vědom jednoho banu za FK, ze kterého jsem se poučil.
Něco o sobě : Zdarec, jmenuju se Petr, je mi 21 let a jsem vystudovaný elektrikář. Aktuálně mám rozjednanou práci ve věznici, takže budu hrát Jailbreak i v real lifu.
Proč bych chtěl na GS adminovat? : Chtěl bych pomáhat na serverech, aby se co nejvíc zamezilo zbytečnému porušování pravidel.
Na závěr bych chtěl předejít možným dotazům k mé minulé XY let staré žádosti o práva. Uvedl jsem tam nesprávný věk, protože jsem byl puberťák a myslel si, že čím budu "vypadat" starší, tím větší šance bude, že uspěji. Za ty roky jsem (snad) dospěl a pochopil, že takhle to nefunguje.
Děkuji za přečtení žádosti, přeji pěkný den.
Overlord
Nick na fóru : Telecipowa
Profil na fóre : telecipowa-u44237.html
Věk : 21
Steam nick : Overlord
Steam ID : STEAM_0:0:90678737
Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833/ ... layer=1344
Nejaké bany nebo prohrešky ( GS, jiný portál ): Jsem si vědom jednoho banu za FK, ze kterého jsem se poučil.
Něco o sobě : Zdarec, jmenuju se Petr, je mi 21 let a jsem vystudovaný elektrikář. Aktuálně mám rozjednanou práci ve věznici, takže budu hrát Jailbreak i v real lifu.
Proč bych chtěl na GS adminovat? : Chtěl bych pomáhat na serverech, aby se co nejvíc zamezilo zbytečnému porušování pravidel.
Na závěr bych chtěl předejít možným dotazům k mé minulé XY let staré žádosti o práva. Uvedl jsem tam nesprávný věk, protože jsem byl puberťák a myslel si, že čím budu "vypadat" starší, tím větší šance bude, že uspěji. Za ty roky jsem (snad) dospěl a pochopil, že takhle to nefunguje.
Děkuji za přečtení žádosti, přeji pěkný den.
Overlord