• Stránka 1 z 1
[Z]JailBreak/ nejkulatoulinkatejsi
Ahoj, rád bych požádal práva na JailBreak serveru.
Nick v hre : nejkulatoulinkatejsi
Nick na fóre : matejmatej (Pokud bych byl přijat, nemám problém si zakoupit VIP na webu a přejmenovat se
)
Vek : 16
Steam nick : nejku
Steam ID : STEAM_0:1:431686985
Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833/ ... ayer=13136
Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): Nedávno mám pocit 8. prosince jsem dostal ban za neschopnost, ban se mi nezdal, nahlásil jsem daného admina, následně byl zrušen za unáhlené reakce, tím myslím, že to bylo maximálně na přehoz.
Jinak žádné bany nemám.
Něco o sebe : Zdravím, jsem Maty je mi 16 let, momentálně studuji Obchodní akademii, jsem pilný student
. Rád se zajímam o počítače a literaturu exilovou. Rád také navštěvuji Jailbreak na vašem portálu.
Prečo by som chcel na GS adminovať? : Všiml jsem si, že v momentální situaci, je dost lidí, kteří GS portál nemají zrovna v lásce a naschvál porušují jakákoliv pravidla, tím mám namysli (Fk,Mfk,Cheating, Dip hráči), chtěl bych tomuto zabránit svým adminováním a být přínosem pro GS portál. Jsem velmi aktivní hráč a hraju jen co se dá a někdy také nahlásím nějakého hráče do PP, který dělá nepořádek.
Děkuji za přečtení mé žádosti, předem díky za vyřízení.
Nick v hre : nejkulatoulinkatejsi
Nick na fóre : matejmatej (Pokud bych byl přijat, nemám problém si zakoupit VIP na webu a přejmenovat se

Vek : 16
Steam nick : nejku
Steam ID : STEAM_0:1:431686985
Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833/ ... ayer=13136
Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): Nedávno mám pocit 8. prosince jsem dostal ban za neschopnost, ban se mi nezdal, nahlásil jsem daného admina, následně byl zrušen za unáhlené reakce, tím myslím, že to bylo maximálně na přehoz.
Jinak žádné bany nemám.
Něco o sebe : Zdravím, jsem Maty je mi 16 let, momentálně studuji Obchodní akademii, jsem pilný student