• Stránka 1 z 1
[Z] žádost o admina FERDA
Nick na serveru: Aláh Ferda Mravenec
SID: STEAM_0:1:176334582
Sekce, na které chci práva: Jailbreak
Věk: 19
Mé HlStats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_186497 ... ayer=34081
Bany, které jsem dostal: Ban jsem dostal na Jailbreaku pouze 1 a to když jsem uklidňoval 3 hráče ať nedělají blbosti jelikož jsem to nedokázal tak vylítlo ze mě pár špatných slov od té doby nic
Něco o mně: Jmenuji se Vojtěch, je mi 18 let a žiju ve středočeském kraji v městečku Unhošť. Studuji informační technologii a chodím na fotbal
. Ve volném čase rád hraju počítačové hry a nebo chodím ven s kamarády
.
Proč právě já: Už jsem tu byl adminem a vím co dělat když někdo poruší pravidla nebo tak. Dále bych chtěl udržovat pořádek na serverech, aby si hráči mohli užít hru.
Zkušenosti s CS:GO: Ve hře CS:GO mám nahráno přes 3000 hodin dohromady.
Takže si myslím že nějake zkušenosti tam budou.
Případné poznámky: Vím že moje minulost tady nebyla úplně nejlepší na tom se shodnem všichni ale rád bych to napravil a úkazal po 2 letech že nejsem úplný idiot a rád bych dostal další šanci
SID: STEAM_0:1:176334582
Sekce, na které chci práva: Jailbreak
Věk: 19
Mé HlStats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_186497 ... ayer=34081
Bany, které jsem dostal: Ban jsem dostal na Jailbreaku pouze 1 a to když jsem uklidňoval 3 hráče ať nedělají blbosti jelikož jsem to nedokázal tak vylítlo ze mě pár špatných slov od té doby nic

Něco o mně: Jmenuji se Vojtěch, je mi 18 let a žiju ve středočeském kraji v městečku Unhošť. Studuji informační technologii a chodím na fotbal

Proč právě já: Už jsem tu byl adminem a vím co dělat když někdo poruší pravidla nebo tak. Dále bych chtěl udržovat pořádek na serverech, aby si hráči mohli užít hru.

Zkušenosti s CS:GO: Ve hře CS:GO mám nahráno přes 3000 hodin dohromady.