• Stránka 1 z 1
[Z] žiadosť o prava na F1
Názov: žiadosť o práva
Ahoj, rád by som požiadal o admin práva na Furien1 serverz
Nick v hre : Sqeuk
Nick na fóre : Sqeuk
Profil na fóre : sqeuk-u69239.html
Vek : 18
Steam nick : Japanessee
Steam ID : STEAM_0:1:468126499
Hlstats https://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_1518/ ... ayer=25380
Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ) : Nie na GS poratáli žiadny ban , a na iných možno volakých zahraničných
Niečo o sebe: Ahoj volám sa Denis nie som v ničom výnimočný len tak hrávam chodievam von venujem sa priateľke chodím do práce a venujem sa autám a stále študujem som tak trochu introvert, ale pri dobrých ľudí sa viem začleniť
Prečo by som chcel na GS adminovať?: Keďže som tam začal častejšie hrávať tak by som chcel zabraňovať tým speedhackerom, ktorí tam chodia ničiť hru ďalším hráčom a spríjemňovať im hru, aby nemuseli odchádzať zo serveru a povedať si "Tam už nikdy neprídem, lebo tam žiadny admin neni a sú tam ľudia, ktorí mi kazia hru" Zároveň by som chcel pomôcť tým, že, keď tam budem, aby tam nemusel ísť iný admin a, aby neodbehoval od svojej roboty
Ahoj, rád by som požiadal o admin práva na Furien1 serverz
Nick v hre : Sqeuk
Nick na fóre : Sqeuk
Profil na fóre : sqeuk-u69239.html
Vek : 18
Steam nick : Japanessee
Steam ID : STEAM_0:1:468126499
Hlstats https://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_1518/ ... ayer=25380
Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ) : Nie na GS poratáli žiadny ban , a na iných možno volakých zahraničných
Niečo o sebe: Ahoj volám sa Denis nie som v ničom výnimočný len tak hrávam chodievam von venujem sa priateľke chodím do práce a venujem sa autám a stále študujem som tak trochu introvert, ale pri dobrých ľudí sa viem začleniť