Příspěvků: 9
• Stránka 1 z 1
Edukace hráčů ohledně GS/SGS
Dobrý den,
rád bych edukoval hráče z Gamesites, kteří chodí GS/SGS-kovat na Dust2 a říkají, že to je legit hraní.
Rád bych Vás vyvedl z míry.
Co tu vidíme:
První a důležitá věc je ta, že def. hodnota pro speed hráče je 270,
existuje glitch, kde hráč může chodit u zdi a tím si zvýší rychlost, nebo díky tomu může skočit určitý [UNIT] na block. Např: 240 / unit
Může se to používat jak u Longjumpu, tak u CountJump, i StandUpCountJump, nebo u DoubleCountJump.
Popis:
Wallslide is a technique used to cut the shortest distance between two blocks on a straight wall. Performed by players in the past, but being tested and described in the latest years. Performing wallslide requires a good balance between jumpoff and prestrafe speed, but the knowhow lies in the angle you are facing.
As of my contribution, I chose it to be energetic which comes in contrast to the actual lack of movement.
Another technical novelty allowed me to visualize from the top the angles chichin and ss were facing and how they managed to push the wallslide limits.
The angle is the most important part of this tech. In both - LJ and HJ, you need to control your prestrafe and jumpoff, but that's secondary. When you start moving on the block, try to keep your distance from the wall and connect to it just before you jump. Then adjust the angle to gain maximum potential speed. Wallslide can be combined with all known techniques, such as CJ and ACJ, sometimes it is much easier, safer and faster than classic techniques. Near perfect angles are shown in the clip. Scripting the technique unveiled a ridiculous possibilities (255.4 LJ), however it is up to us to find out how to far can you go with manual skill.
Viz. dole video
Odkaz 1.
https://kreedz.com/news/2585
Takže pokud budeme logicky uvažovat nad tím, že..
hráč se spawne u teroristů a začne GS-kovat přímo ze spawnu a nabere vysoký speed hned ze začátku kola, je to logicky nemožné.
Odkaz 2.
Druhá důležitá věc:
Zde vidíte jaké jsou def. hodnoty na serveru nastavené pluginy.
cl_upspeed
cl_forwardspeed
cl_backspeed
sv_airacellerate - 100 / 10 (def. hodnota je 10)
tyto příkazy si hráč může upravit v configu, protože jsou měnitelné na určitých serverech.
The values cl_upspeed (320 by default), cl_forwardspeed (400), cl_backspeed (400), and cl_sidespeed (400) were used to calculate the components. Later in pm_shared.c the speed will be limited to 270 units/s. When holding down the Shift key (command +speed), the speed in Half-Life is multiplied by 0.3, hence, for example, when holding down W we get a speed of 400 * 0.3 = 120 units/s, but when holding down W and D, the speed will be higher: sqrt(400^2 + 400^2) * 0.3 = 169.7 units/s.
At the same time, the situation in CS 1.6 is somewhat different. We don't have the code from input.c, but we can assume that the vector composed of the values cl_forwardspeed, cl_backspeed and cl_sidespeed is scaled to the maximum speed with the weapon used by the player, and its components are rounded. For example, when running with a knife/pistol, holding down W gives a speed of 250 units/s, and when holding down W and D we get a vector with components rounded to 176, from which the speed will be sqrt(176^2 + 176^2) = 248.9 units/s. Holding down Shift also gives a different result, since the multiplication occurs by the value 0.52, after which the same logic applies with scaling and rounding of components.
Samozřejmě speed se dá zvýšit pomocí zbraní jako je scout/ak47, p90 ale samozřejmě záleží na tom, jak děláte konzistetně duck a odlepíte se od země. Musí to být zcela perfektní angle, speed, dopad na zem a hned další duck.
Takže na závěr bych rád řekl, ano jsou tu někteří, co to dokážou, ale většina jste jen zacheatované nuly, co se tu budou vymlouvat, jak admini banují jen tak ze srandy.
Takže bůh vás požehnej a doufám, že vaše hříchy již budou sproštený a nebudete cheatovat jak děti.

https://kz-rush.ru/en/page/strafe-physi ... hatgpt.com
Tu je pro hráče co mají zájem si o tom něco přečíst
[Všechna práva jsou vyhrazena Kreedz komunitě]
rád bych edukoval hráče z Gamesites, kteří chodí GS/SGS-kovat na Dust2 a říkají, že to je legit hraní.
Rád bych Vás vyvedl z míry.
Co tu vidíme:
První a důležitá věc je ta, že def. hodnota pro speed hráče je 270,
existuje glitch, kde hráč může chodit u zdi a tím si zvýší rychlost, nebo díky tomu může skočit určitý [UNIT] na block. Např: 240 / unit
Může se to používat jak u Longjumpu, tak u CountJump, i StandUpCountJump, nebo u DoubleCountJump.
Popis:
Wallslide is a technique used to cut the shortest distance between two blocks on a straight wall. Performed by players in the past, but being tested and described in the latest years. Performing wallslide requires a good balance between jumpoff and prestrafe speed, but the knowhow lies in the angle you are facing.
As of my contribution, I chose it to be energetic which comes in contrast to the actual lack of movement.
Another technical novelty allowed me to visualize from the top the angles chichin and ss were facing and how they managed to push the wallslide limits.
The angle is the most important part of this tech. In both - LJ and HJ, you need to control your prestrafe and jumpoff, but that's secondary. When you start moving on the block, try to keep your distance from the wall and connect to it just before you jump. Then adjust the angle to gain maximum potential speed. Wallslide can be combined with all known techniques, such as CJ and ACJ, sometimes it is much easier, safer and faster than classic techniques. Near perfect angles are shown in the clip. Scripting the technique unveiled a ridiculous possibilities (255.4 LJ), however it is up to us to find out how to far can you go with manual skill.
Viz. dole video
Odkaz 1.
https://kreedz.com/news/2585
Takže pokud budeme logicky uvažovat nad tím, že..
hráč se spawne u teroristů a začne GS-kovat přímo ze spawnu a nabere vysoký speed hned ze začátku kola, je to logicky nemožné.
Odkaz 2.
Druhá důležitá věc:
Zde vidíte jaké jsou def. hodnoty na serveru nastavené pluginy.
cl_upspeed
cl_forwardspeed
cl_backspeed
sv_airacellerate - 100 / 10 (def. hodnota je 10)
tyto příkazy si hráč může upravit v configu, protože jsou měnitelné na určitých serverech.
The values cl_upspeed (320 by default), cl_forwardspeed (400), cl_backspeed (400), and cl_sidespeed (400) were used to calculate the components. Later in pm_shared.c the speed will be limited to 270 units/s. When holding down the Shift key (command +speed), the speed in Half-Life is multiplied by 0.3, hence, for example, when holding down W we get a speed of 400 * 0.3 = 120 units/s, but when holding down W and D, the speed will be higher: sqrt(400^2 + 400^2) * 0.3 = 169.7 units/s.
At the same time, the situation in CS 1.6 is somewhat different. We don't have the code from input.c, but we can assume that the vector composed of the values cl_forwardspeed, cl_backspeed and cl_sidespeed is scaled to the maximum speed with the weapon used by the player, and its components are rounded. For example, when running with a knife/pistol, holding down W gives a speed of 250 units/s, and when holding down W and D we get a vector with components rounded to 176, from which the speed will be sqrt(176^2 + 176^2) = 248.9 units/s. Holding down Shift also gives a different result, since the multiplication occurs by the value 0.52, after which the same logic applies with scaling and rounding of components.
Samozřejmě speed se dá zvýšit pomocí zbraní jako je scout/ak47, p90 ale samozřejmě záleží na tom, jak děláte konzistetně duck a odlepíte se od země. Musí to být zcela perfektní angle, speed, dopad na zem a hned další duck.
Takže na závěr bych rád řekl, ano jsou tu někteří, co to dokážou, ale většina jste jen zacheatované nuly, co se tu budou vymlouvat, jak admini banují jen tak ze srandy.
Takže bůh vás požehnej a doufám, že vaše hříchy již budou sproštený a nebudete cheatovat jak děti.

https://kz-rush.ru/en/page/strafe-physi ... hatgpt.com
Tu je pro hráče co mají zájem si o tom něco přečíst
[Všechna práva jsou vyhrazena Kreedz komunitě]
- escap3r
- Kolemjdoucí
- Příspěvky: 8
- Registrován: 28 čer 2025, 21:14
Edukace hráčů ohledně GS/SGS
A uz jsi vyzkousel treba tohle? 

-
Rumcajz - Patriot
- Příspěvky: 97323
- Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22
Re: Edukace hráčů ohledně GS/SGS
-Default rýchlosť je 250 (knife a všetky secondary zbrane)
-VIP hráči na dust2 only dostávajú speed boost na začiatku kola, ktorý podstatne zjednoduši gstrafe a ďalej je to len o udržiavaní 1fog gstrafe.
-Speed so scoutou zvýšiš, ak47 má 215 a p90 má 245.
-Gstrafe s uncapped fps je podstatne jednoduchší ako sa zdá, speed sa dá kľudne udržiavať aj s fog2 alebo fog3.
-Definitívne súhlasím že veľa hráčov používa na toto cheaty avšak je to veľmi jednoducho spoznateľné.
-Jediné riešenie ako gs môže vyrovnať rozdieľ skillu medzi movement hráčmi a casual hráčmi bez vedlajších účinkov na samotné hranie je úplne jednoduché, a to capnúť FPS na 100.
-Server o ktorom sa bavíme je dust2 only, ktorý je úplne CASUAL a z môjho pohľadu majú movement hráči veľkú výhodu (myslím tým hlavne VIP hráčov s počiatočným speed boostom zo spawnu). Na casual public serveroch gstrafe ako taký nemá čo hľadať.
Ja len dúfam že vyššie postavení ľudia na GS nespravia nejakú blbosť ako na nemenovanom konkurenčnom portále kde pluginom úplne zabili celý double duck.
-VIP hráči na dust2 only dostávajú speed boost na začiatku kola, ktorý podstatne zjednoduši gstrafe a ďalej je to len o udržiavaní 1fog gstrafe.
-Speed so scoutou zvýšiš, ak47 má 215 a p90 má 245.
-Gstrafe s uncapped fps je podstatne jednoduchší ako sa zdá, speed sa dá kľudne udržiavať aj s fog2 alebo fog3.
-Definitívne súhlasím že veľa hráčov používa na toto cheaty avšak je to veľmi jednoducho spoznateľné.
-Jediné riešenie ako gs môže vyrovnať rozdieľ skillu medzi movement hráčmi a casual hráčmi bez vedlajších účinkov na samotné hranie je úplne jednoduché, a to capnúť FPS na 100.
-Server o ktorom sa bavíme je dust2 only, ktorý je úplne CASUAL a z môjho pohľadu majú movement hráči veľkú výhodu (myslím tým hlavne VIP hráčov s počiatočným speed boostom zo spawnu). Na casual public serveroch gstrafe ako taký nemá čo hľadať.
Ja len dúfam že vyššie postavení ľudia na GS nespravia nejakú blbosť ako na nemenovanom konkurenčnom portále kde pluginom úplne zabili celý double duck.
-
strafemachine - Zkušený
- Příspěvky: 235
- Registrován: 25 led 2013, 14:08
- Bydliště: Bratislava
Re: Edukace hráčů ohledně GS/SGS
Pokud Vedení a adminům záleží na tom, jestli tam takhle hráčí kazi hru a chtějí tomu zabránit, tak to je ta nejlepší možnost.
Dát tam přesně ten plugin, který má konk. portál.
Ono jim to dá speed skrz to VIP, ale jak si psal většina hráčů nabere až moc velký speed a to díky scriptum/mh.
Dát tam přesně ten plugin, který má konk. portál.
Ono jim to dá speed skrz to VIP, ale jak si psal většina hráčů nabere až moc velký speed a to díky scriptum/mh.
- escap3r
- Kolemjdoucí
- Příspěvky: 8
- Registrován: 28 čer 2025, 21:14
Re: Edukace hráčů ohledně GS/SGS
strafemachine píše:-Default rýchlosť je 250 (knife a všetky secondary zbrane)
-VIP hráči na dust2 only dostávajú speed boost na začiatku kola, ktorý podstatne zjednoduši gstrafe a ďalej je to len o udržiavaní 1fog gstrafe.
-Speed so scoutou zvýšiš, ak47 má 215 a p90 má 245.
-Gstrafe s uncapped fps je podstatne jednoduchší ako sa zdá, speed sa dá kľudne udržiavať aj s fog2 alebo fog3.
-Definitívne súhlasím že veľa hráčov používa na toto cheaty avšak je to veľmi jednoducho spoznateľné.
-Jediné riešenie ako gs môže vyrovnať rozdieľ skillu medzi movement hráčmi a casual hráčmi bez vedlajších účinkov na samotné hranie je úplne jednoduché, a to capnúť FPS na 100.
-Server o ktorom sa bavíme je dust2 only, ktorý je úplne CASUAL a z môjho pohľadu majú movement hráči veľkú výhodu (myslím tým hlavne VIP hráčov s počiatočným speed boostom zo spawnu). Na casual public serveroch gstrafe ako taký nemá čo hľadať.
Ja len dúfam že vyššie postavení ľudia na GS nespravia nejakú blbosť ako na nemenovanom konkurenčnom portále kde pluginom úplne zabili celý double duck.
dajte tomuto clovekovi do ruk cele gamesites dik
- saskafraska
- Kolemjdoucí
- Příspěvky: 15
- Registrován: 03 bře 2025, 21:49
Re: Edukace hráčů ohledně GS/SGS
Resit takove blbosti v roce 2025, kdyz jede z cele 1.6 sekce uz jen jeden server
A to i ten posledni je malokdy plnej. Jeste vetsi ubohost je v te hre na poslednim GS cs 1.6 serveru cheatovat.

Maybe nothing in this life happens by accident. As everything happens for a reason, our destiny slowly takes form...
-
CoderPro - Profesionál
- Příspěvky: 645
- Registrován: 18 čer 2018, 08:48
- Bydliště: CS 1.6 | JB #1
Re: Edukace hráčů ohledně GS/SGS
CoderPro píše:Resit takove blbosti v roce 2025, kdyz jede z cele 1.6 sekce uz jen jeden serverA to i ten posledni je malokdy plnej. Jeste vetsi ubohost je v te hre na poslednim GS cs 1.6 serveru cheatovat.
Jako vedení s tím asi moc neudělá, jak říkáš není tu vůbec živo,
ale už mi lezou na nervy tady ti GS-kaři.. tak jsem to chtěl postnout.
- escap3r
- Kolemjdoucí
- Příspěvky: 8
- Registrován: 28 čer 2025, 21:14
Re: Edukace hráčů ohledně GS/SGS
Tak ze toto su cheaty hej?
https://youtube.com/shorts/jKarRQiW2zU? ... D7eG9YRfts
Btw opäť mam ban za to xD
Strafemachine stale si sa mi nevyjadril na to v správach :/
https://youtube.com/shorts/jKarRQiW2zU? ... D7eG9YRfts
Btw opäť mam ban za to xD
Strafemachine stale si sa mi nevyjadril na to v správach :/
- Pinheira
- Amatér
- Příspěvky: 54
- Registrován: 26 srp 2024, 20:26
Re: Edukace hráčů ohledně GS/SGS
To se nedá posoudit z youtube videa.. demo a youtube video je něco jiné.
Dej sem demo, na kterém ti dali ban
Dej sem demo, na kterém ti dali ban

- escap3r
- Kolemjdoucí
- Příspěvky: 8
- Registrován: 28 čer 2025, 21:14
Příspěvků: 9
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků