• Stránka 1 z 1
[Prijatý] Žádost JailBreak
Zdravím, rád bych požádal o admin práva na JailBreak.
Nick ve hře: Vito*Veru*D34L3R
Nick na fóru: MafieDealer
Profil na fóru: ucp.php
Věk: 19
Steam nick: HØFERI($)ZZ
Steam ID: STEAM_0:0:453451518
HLSTATS: https://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833 ... layer=5647
Nějaké bany či prohřešky: Žádné.. maximálně ban na chat před X dobou.. a 10let zpět ban na non-steam za cheaty.. už nevím co to bylo..
Něco o mě: Ahoj, jmenuji se Jirka, ve většině her co hraji si říkám Vito. Jsem člověk co má velmi blízko ke sportu. CSko je hra ke které mám citové pouto z dětsví.. a asi tomu napovídá i nahraný čas. Momentálně studuji poslední rok na SŠ. Takto to tady asi stačí, více info nemám problém dodat v SZ.
Proč bych chtěl na GS adminovat?
Od té doby co jsem se k JB a celkově k CSku vrátil, jsem zjistil že už to není to co to bývalo.. myslím tím počet a kvalita hráčů na JB.. pokud už se zde nějaký počet hráčů najde, tak dle mého názoru to jsou lidé co se zatím učí, a nebo nemají takovou znalost pravidel co by měl mít. Samozřejmě se najde mezi nimi i výjimka. A proto bych rád server uzpůsobil tak, aby vše odpovídalo pravidlům a ostatním hráčům lépe pomohl porozumět JailBreaku..
Děkuji za zvážení žádosti,
Vito
Nick ve hře: Vito*Veru*D34L3R
Nick na fóru: MafieDealer
Profil na fóru: ucp.php
Věk: 19
Steam nick: HØFERI($)ZZ
Steam ID: STEAM_0:0:453451518
HLSTATS: https://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833 ... layer=5647
Nějaké bany či prohřešky: Žádné.. maximálně ban na chat před X dobou.. a 10let zpět ban na non-steam za cheaty.. už nevím co to bylo..
Něco o mě: Ahoj, jmenuji se Jirka, ve většině her co hraji si říkám Vito. Jsem člověk co má velmi blízko ke sportu. CSko je hra ke které mám citové pouto z dětsví.. a asi tomu napovídá i nahraný čas. Momentálně studuji poslední rok na SŠ. Takto to tady asi stačí, více info nemám problém dodat v SZ.
Proč bych chtěl na GS adminovat?