Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[Z] kevix | Jailbreak

Příspěvekod qewixikk » 06 bře 2026, 22:15

zdravím, vraciam sa po vyše roku, sa zajednať ako admin na gs :D. Za ten rok. som nabral vedomosti, skúsenosti, a rozum na to, aby som bol schopný posunúť gs vpred. Za posledné 2 dni, čo som bol na jb, a nahral som t tam asi 4 hodiny, som našiel toľko zaostalých ludí, a nikto to nebol riešit :( a museli sme to trpieť big -. O chvílu, budú reporty asi na 5 ludí za mfk, fk, nadávky atd. :D :D

Nick v hre : kevix

Nick na fóre : qewixikk

Profil na fóre : https://www.gamesites.cz/forum/qewixikk-u76384.htmlProfil

Vek : 16

Steam nick : qewixikk

Steam ID : STEAM_1:0:232091320

Hlstats : https://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833 ... yer=113915

Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): Pravdepodobne nie, maximalne warny, a vyhadzov z ct, aj to už dávnejšie.. inak v tomto roku nič nebolo :D

Niečo o sebe : Ahojte, volám sa Mišo a mam 16 rokov. Študujem SŠ na grafika, a strihača videii, a pri tom sa bavím fotením, hlavne športov ako je futbal. Mojim koníčkom je hrať futbal, kde hrám post brankára a chytám za dorast, aj za dospelých :). Moja záľuba je hrať cs 1.6 a spomínať na tie dobre časy, kedy boli 4 jailbreak servery plné, no čo už, good old times. Teraz je teraz, a treba riešiť prítomnosť a nie minulost. CSko hrávam cez 6 rokov, aj viac priviedol ma k tomu bratu, a keď spm sa raz napojil na Gamesites, vedel som, že to bude hra, ktorú budem hrať každý deň pred školou, a po škole. (Vstával som o 5:20 nech si zahrám zombíkov na gsku). A tak no..