Příspěvků: 25
• Stránka 2 z 2 • 1, 2
Re: [*M*] zm_mansion_vice_city
WoodyAllenJesus píše:Ahoj,
snažil som sa a snažil a toť výsledok:
Len tu nahádžem obrázky & .bsp. Pri obrázkoch som sa snažil byť v tej istej polohe ale tak nedalo sa to na milimeter - odhadujem že odchýlka je max 100 wpoly. Nestíham autobus.Zajtra alebo možno aj dnes napíšem podrobne kde a ako som čo to ušetril (aj keď niekde to je pekne vidieť)
zm_mansion_vice_cityopti.bsp DL
Teda musít říct: Klobouk dolů!





YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
-
Luther - Spamerův sluha
- Příspěvky: 1018
- Registrován: 28 úno 2013, 21:15
Re: [*M*] zm_mansion_vice_city
A uz jsi vyzkousel treba tohle? 

-
Rumcajz - Patriot
- Příspěvky: 97323
- Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22
Re: [*M*] zm_mansion_vice_city
Vďaka, čo sa entít týka, práveže je ich väčší počet, ale namiesto func_wall je z nich func_detail. Vyscreenuj miesta, ktoré sa ti nezdajú, pozriem sa na to.
A teraz neviem, ktorý priechod myslíš, lebo je pravda, že pri väčšine z nich je textúra buď vyscale-ovaná alebo som už samotnú textúru upravil externe.
Chcel som aj tú lištu v bazéne upraviť, keďže scale 0.20 je naozaj brutálny (delenie po 48 units) ale už to vôbec nevyzeralo dobre, tak som to nechal tak. Svetlá sú robené cez texture lights - žiadne entity light ale úprava súboru lights.rad. (stačí vygoogliť "texture lighting valve hammer editor".


-
WoodyAllenJesus - Amatér
- Příspěvky: 23
- Registrován: 31 bře 2013, 22:20
Re: [*M*] zm_mansion_vice_city
Tak teda
Nuž to by bolo v skratke asi všetko. Trocha neskôr opravím tie zvyšné veci a zas sa ozvem.
- Scale-ovanie textúr
To nie je žiadna jadrová fyzika, pri scale 1 sa delia po 240 units, pri scale 0.5 po 120 atď atď. Takže na veľké plochy som tam hodil "casual 2ku" a pri menších plochách som pekne počítal koľko musím dať aby to zároveň znížilo polygóny a tiež nevyzeralo ako rozmazané čudo. Napríklad to rozbiteľné sklo pri vchode k bazénu - original má 2 x 1, jeho rozmery sú ale 560x32, 560/240 = 2.33... tak som tam šupol scale 2,4 x 1 a je z toho 1 wpoly. - Externá úprava textúr
Nuž tu bola už väčšia zábava, najlepší príklad asi bude ten malý múr ktorý lemuje jednu stranu mapy. V originály na tom bola textúra s rozmermi 256x256, múr má výšku 48u a tak si tam dal scale 0.20 - ktorý je, ako som už písal, naozaj brutálny - delenie po 48. Múr má dĺžku 5848u, čo by z toho robilo +- 123 wpoly. Tak som vytiahol textúru z wadu, zmenil jej rozmery na 48x48 - tým pádom som tam mohol nechať scale 1 a zo 123 wpoly je +-25 wpoly. Pravdaže nižšie rozlíšenie textúry znamená horšiu kvalitu, ale za pekné fps sa platí.Podobný spôsob som využil pri lištách, vonkajších múroch (tie červené na spodku atď.). A ako som už písal, lišty v bazénoch som nechal tak keďže by to so zmenšenou textúrou vyzeralo naozaj strašne.
Ďalší príklad by bol ten strop bazénu s pruhmi. V originály bol spravený z 3 brushov kde si rôzne našteloval jednu textúru, ja som ju vytiahol, upravil a spravil z toho jeden brush (+ scale-ovanie). - Zbytočné brushe
Na niektorých miestach si použil viac brushov ako bolo treba. Napr. stĺpy pri bazéne - hlavná časť bola vytvorená zo 4 rôznych brushov, stačilo spraviť jeden osemstranný cylinder. Niektoré boli maličkosti ale toto bolo naozaj nepekné plytvanie:--->
- Sekanie face-ov
Rôzne brushe som previedol na entity aby nerozsekali brushe, ktorých sa dotýkali. Tohto bolo asi najviac - palmy, rôzne stĺpy & schody (toto mi privodilo asi tak cca desať miliónov leakov) a iné detaily.
- Preriedenie flóry
Bohužiaľ som to trocha osekal, len jeden ten krík je robený z 5 brushov. - Labyrint
Labyrint je špecialitka keďže tam som použil hneď pár vecí. Ako prvé som ošetril rohy
Klikni na obrázok pre zväčšenie, nechcelo sa mi to obťahovať všetko.--->
Potom som medzi ním a zemou spravil medzeru 1u aby ju nerozskal. Ďalej som z brushov, ktoré sa dotýkali iných brushov spravil func_detail = nerozsekajú ich.
A na koniec trocha toho scale-ovania, ale ako pozerám trocha som to v tomto mieste prehnal, znížim scale. Taktiež som zrejme nemusel robiť tú medzeru a len hodiť aj druhú časť na func_detail. Eh... idem na to... keď spapám obed.
Nuž to by bolo v skratke asi všetko. Trocha neskôr opravím tie zvyšné veci a zas sa ozvem.

-
WoodyAllenJesus - Amatér
- Příspěvky: 23
- Registrován: 31 bře 2013, 22:20
Re: [*M*] zm_mansion_vice_city
Ahoj,
ospravedlňujem sa, že to tak trvalo ale blablanejakávýhovorkaktorázakryježesomlenlenivéprasa. Nakoniec som ten labyrint nechal tak, sú tam dosť dlhé brushe.
zm_mansion_vice_city2 DL link
Tak teda pozri čo by si ešte doladil a podobne, pravdaže ti do správy pošlem aj .rmf s info ako som kompiloval.
PS: Do .bsp sú vkompilované použité textúry takže netreba mať k tomu .wad súbor.
ospravedlňujem sa, že to tak trvalo ale blablanejakávýhovorkaktorázakryježesomlenlenivéprasa. Nakoniec som ten labyrint nechal tak, sú tam dosť dlhé brushe.

zm_mansion_vice_city2 DL link
Tak teda pozri čo by si ešte doladil a podobne, pravdaže ti do správy pošlem aj .rmf s info ako som kompiloval.
PS: Do .bsp sú vkompilované použité textúry takže netreba mať k tomu .wad súbor.
-
WoodyAllenJesus - Amatér
- Příspěvky: 23
- Registrován: 31 bře 2013, 22:20
Re: [*M*] zm_mansion_vice_city
Luther Palec hore , veľmi pekná mapka bol by som rád keby som ju mohol hrať na chornicu už aj teraz
nice map GJ 


Bývali Admin All Public & Zombies




-
chelsea - Zkušený
- Příspěvky: 129
- Registrován: 02 črc 2013, 17:51
- Bydliště: Rožnava
Re: [*M*] zm_mansion_vice_city
Celkom pekná mapa 

-
Patrike - Kolemjdoucí
- Příspěvky: 8
- Registrován: 25 led 2013, 16:10
Re: [*M*] zm_mansion_vice_city
Luther pošli mi prosímta tu mapku do Pm na webe. Skúsim ju nahodit na test a ked bude ok, nahodíme ju všade.
Generálny tajomník zombie.
http://www.youtube.com/watch?v=buVta82W5p4
http://www.youtube.com/watch?v=buVta82W5p4
-
Niggas - CS 1.6 HLSA
- Příspěvky: 969
- Registrován: 23 led 2013, 14:58
Re: [*M*] zm_mansion_vice_city
Vypadá dobře,z venku ta vila vypadá užasně,ale jak je to ve vňitř,tam si to troufám říct odflákl ne
nebo to nejde jinak udělat.
Nwm nwm
.Jinak Good mapa 




-
CZPeTeR - Kazatelův učeň
- Příspěvky: 404
- Registrován: 17 led 2014, 16:53
Re: [*M*] zm_mansion_vice_city
podle mě je to skvělá mapa, která se na ZM chytne
-
NetFlex - Pokročilý
- Příspěvky: 65
- Registrován: 06 bře 2014, 00:06
- Bydliště: Gamesites.cz
Příspěvků: 25
• Stránka 2 z 2 • 1, 2
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků